ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Tulcea
ÎNSCRIS: 10.05.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 5 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
69.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Probleme cu parcarea auto. Platesti locul de parcare, dar nu-l ai asigurat. In camere nu sunt aparate de AC.

TIPĂREȘTE

Anul acesta, m-am decis sa petrec un sejur de 5 nopti la Complexul Cozia, in perioada 3 - 8.08.2021. In luarea deciziei a cantarit mult Aqua Prak-ul cu bazine cu apa termala (compozitia acesteia nu este afisata nicaieri!), situat in incinta Complexului. Drumul la dus a fost cam obositor, avand in vedere ca am plecat din Navodari, cu autoturismul proprietate personala.

Pe durata sejurului am avut doua nemultumiri.

Prima: am solicitat la Dispecerat Cazare sa mi se repartizeze o camera situata la etaj intermediar la unul din cele trei hoteluri (Cozia, Caciulata si Oltul) din cadrul Complexului. Doamna de la Dispecerat mi-a repartizat camera 6xx, de la hotelul Oltul, asigurandu-ma ca nu este situata la ultimul etaj. Cand am ajuns la hotel am constatat, cu stupoare, ca aceasta era situata la ultimul etaj! Am acceptat-o, nu m-am reintors la Dispecerat pentru a solicita alta camera. Am suportat cu stoicism caldurile din timpul celor 5 nopti. In camere nu sunt amplasate aparate de aer conditionat! Hotelul nu dispune de instalatie centralizata de aer conditionat!

A doua nemultumire: locul de parcare auto. Complexul dispune de multe locuri de parcare (de ordinul sutelor), dar sunt insuficiente datorita clientilor din exteriorul Complexului care vin cu auto la Aqua Park. In prima zi am gasit cu chiu cu vai un loc liber de parcare. Am achitat la receptia hotelului taxa de parcare pentru toata durata sejurului - 25 lei (5 lei/24 h). A doua zi am plecat cu autoturismul intr-o scurta excursie, pana la Voineasa. La intoarcere nu am gasit niciun loc liber in parcare. M-am asezat la panda in mijlocul parcarii si am asteptat eliberarea unui loc de parcare. Dupa cca. 15 minute a fost eliberat un loc si am parcat acolo.

Deci, desi platesti locul de parcare, exista riscul sa nu ai unde parca! Cu o minima investitie, cred ca s-ar putea rezolva aceasta problema. Sa se monteze blocatoare pe fiecare loc de parcare (acestea sunt deja marcate), iar fiecarui client al hotelurilor sau al Aqua Parc-ului sa i se atribuie un loc de parcare. Daca Managementul Complexului nu a sesizat aceasta problema, sa ia la cunostinta din acest comentariu!


despre CAMERE & COND. CAZARE

Lipsa aparat aer conditionat in camere la hotelul Oltul.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Pelikan in 05.08.21 15:29:59
Validat / Publicat: 05.08.21 18:54:56
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA

VIZUALIZĂRI: 3469 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Pelikan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[05.08.21 15:32:18]
»

Review nefinalizat - rog folosește linkul EDIT IMPRESII pentru a completa datele „tehnice” lipsă (nr nopți, transport, preț/calitate etc

Suspendat până la conformitate

webmasterX
[05.08.21 18:54:31]
»

Văd că s-a completat

-

@Pelikan: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

- completările pot detalia condițiile de cazare întâlnite; gradul de mulțumire referitor la servicii, amabilitatea personalului; detalii referitoare la masă (dacă e cazul); cadrul natural; posibilități de acces în zonă șamd.

- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

Sau... poate ceva video de pe acolo? — link încărcare video.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCăciulata Hotel / Complex Cozia [Căciulata]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047013998031616 sec
    ecranul dvs: 1 x 1