ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.08.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: caransebes [CS]
ÎNSCRIS: 02.08.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 6 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 7
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Omul care poate strica locul

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel in urma recomandarilor unor prieteni care si-au petrecut aici concediul si din dorinta de a incerca si altceva decat hotelurile la care mergeam de obicei.

Mentionez ca vin in Mamaia de multi ani preferand sa-mi petrec concediul in tara mea si nadajduind de fiecare data ca ceva se va schimba (in mai bine!!!).

Am stat la hoteluri de 4 stele (nu stiu daca pot da exemple) dar si de trei stele din dorinta de a avea un oarecare confort pentru mine si familia mea si fara a analiza foarte mult preturile exagerat de mari platite pentru aceste vacante.

Am rezervat o suita deluxe cu mic dejun inclus si fisa cont de 720 lei pentru 6 nopti si am platit 5886 lei.

Am ajuns in data de 22 iulie in jurul orei 13.00 in fata hotelului unde bineinteles ca parcarea era plina si am reusit sa parchez langa un gard viu la indicatia paznicului parcarii hotelului (parcare gratuita in limita spatiului disponibil am zis... ca de... suntem in Romania). La receptie s-a rezolvat repede, primind cartela de acces in camera si cardul dupa care am urcat la etajul 4 (ultimul).

Aici as vrea sa specific faptul ca la intrarea in hotel am fost intampinati de un aer racoros si un miros frumos care ne-a incantat, insa ajungand la etajul 4 si iesind din lift aerul racoros a fost inlocuit de o caldura inabusitoare (cred ca un aparat de aer conditionat ar fi foarte util si aici).

Deschizand usa camerei am simtit un miros tare neplacut din baie, miros care putea fi atenuat doar de functionarea continua a ventilatorului (sfat primit de la doamnele care fac curatenie in camere).

Trecand peste acest inconvenient, camera a fost spatioasa, practic doua camere cu o usa de trecere intre ele una fiind dotata cu pat matrimonial iar cealalta cu canapea extensibila (motiv pentru care am dorit acest tip de camera pentru a ma putea odihni mai bine). Insa cand am deschis aceasta canapea am constatat ca era destul de deteriorata iar barele de fier imi treceau prin spate dar am incercat sa pun doua pături pentru a imbunatati confortul.

Curatenia se face zilnic si prosoapele se schimba la fel aici nimic de reprosat, doar lauda la adresa doamnelor care fac acest lucru si il fac bine!

Plaja modificata in schimb nu prea ne-a incantat pentru ca trebuia mers vreo 350 metri pana la sezlongurile hotelului plasate in apropierea apei. Sigur si aici mentionez faptul ca acele "umbrelute" din stuf nu reusesc nici pe departe sa ofere confortul necesar chiar daca sunt "gratis" asa ca am inchiriat zilnic alte sezlonguri cu umbrele mai mari unde a fost mult mai bine. Nu sunt carcotas sau pretentios exagerat dar acele umbrelute trebuie schimbate clar!!!

La masa servirea a fost rapida, micul dejun destul de imbelsugat (am vazut si mult mai bine in alte parti) dar in general mancarea a fost ok.

Aici insa, la masa, s-a intamplat un lucru care mi-a stricat o zi din concediu si m-a facut sa iau o hotarare pe care o sa o spun la sfarsit.

Intr-o dimineata dupa ce am servit micul dejun, pentru a nu ocupa spatiul de la masa foarte mult (si aici e o mica problema ca nu prea sunt mese suficiente si se produce aglomeratie) sotia mea a facut un sandwich copilului nostru care nu mancase nimic la masa (nu mananca de dimineata) pentru a-l manca mai tarziu si ne indreptam spre iesirea din restaurant, moment in care doamna manager (asa am inteles ca nu avea nici un ecuson) a venit spre noi si ne-a avertizat pe un ton rastit ca nu avem voie sa parasim restaurantul cu mancare (!!!). Neplacut surprins am incercat sa mentionez ca la masa copilul nu a servit nimic si nu cred ca am plecat cu platouri de mancare dupa noi!!

Astfel, acea doamna a speriat un copil si a stricat o zi frumoasa de duminica cu acest gest care zic eu a fost total neprofesionist (inaintea noastra iesisera mai multe doamne cu farfurii incarcate cu fructe si altele dar acelea au scapat... ????).

Din acea zi si pana am plecat am fost urmariti cu o privire plina de ura din partea acelei doamne de fiecare data cand am trecut pe langa ea... (nu ca as fi asteptat niste scuze... cred ca erau mai potrivite...).

In concluzie, pot afirma cu convingere ca "OMUL POATE STRICA LOCUL... " si e pacat pentru ca mergem in concediu pentru relaxare si buna dispozitie nu pentru suparari si nervi.

De aceea, am decis sa nu mai mergem vreodata la Mamaia si sa cautam alte locuri unde vom fi tratati cu respect si cu mai multa bucurie asa cum ar trebui tratat fiecare turist in parte.

Daca ar fi sa recomand hotelul Tomis? Cine vrea, sa incerce, eu nu o sa mai revin niciodata acolo!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de florinel32 in 02.08.21 21:20:12
Validat / Publicat: 02.08.21 21:51:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1739 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (florinel32); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12200 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [02.08.21 21:44:44]
    »

    @florinel32: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 104362&hid=2689.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    webmaster
    [02.08.21 22:50:06]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTomis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052804946899414 sec
    ecranul dvs: 1 x 1