ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgu Jiu
ÎNSCRIS: 07.08.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 5 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 14 MIN

Daca 'apa sarata' ar fi fost intr-adevar sarata

TIPĂREȘTE

Pentru ca in concediul din august nu puteam folosi cardul de vacanta care expira, ne-am hotarat pentru un sejur in scop terapeutic, bineinteles mai adaugand la valoarea cardului pentru acoperirea cheltuielii. Am vrut o locatie nu foarte departe de casa si cum citisem inca din ianuarie despre inaugurarea acestui hotel, am dorit sa-l experimentam.

Aspectele pozitive mentionate de mine aici ar trebui privite de catre managerul acestui hotel ca pe niste laude, iar cele negative nu ca pe niste reprosuri, ci ar trebui sa stimuleze la imbunatatirea calitatii serviciilor pentru realizarea unei clientele fidele, asa cum au reusit cu succes alte hoteluri. Daca pe parcursul sejurului sau macar la plecare cineva ne-ar fi intrebat le-as fi comunicat aceste lucruri (nu am vazut nici macar vreo condica de sugestii), dar asa am ales sa le consemnez aici. Am incercat sa fac acel gen de analiza obiectiva pe care mi-ar placea sa-l gasesc si eu in alte recenzii cand caut locatii noi.

Pozitia hotelului este una foarte buna, in centrul statiunii, vedere spre parc (este o placere sa asculti fantana muzicala de pe balcon), spre cascada (fiind foarte cald, noaptea am preferat mai bine sa dormim cu geamul deschis, decat cu aerul conditionat pornit …. si era o incantare sa auzi cascada), langa statia de autobuz, langa un minimarket (la vreo 150 m cum te duci spre izvoare pe stanga este si un supermarket, langa hotel este si o cofetarie, dar noi nu am fost incantati de caliatea produselor de acolo) …. deci sfatul meu daca alegeti acest hotel este sa solicitati camera cu vedere in fata hotelului

Un aspect pe care il caut atunci cand aleg un hotel este faptul de a avea parcare proprie si acest hotel are o parcare suficient de mare… fara plata, foarte bine luminata noaptea, hotelul are usa laterala de acces in parcare (atasez in acest sens si o imagine).

Terasa rastaurantului are o panorama superba

Plata se poate face si cu tichete / carduri de vacanta si se ofera factura fiscala

Au un site propriu foarte bine pus la punct (apreciez hotelurile care au site propriu si nu trebuie sa faci rezervarea prin intermediari). La receptie toate camerele sunt cu 100 lei in plus pe noapte fata de pretul de pe site, deci rezervati online

Motivul principal pentru care am ales acest hotel a fost in scop terapeutic. Pe site este prezentata o “piscina cu apa sarata” si nemeroasele beneficii ale acesteia (beneficii care sunt afisate si langa piscina). In realitate aceasta are o salinitate extrem de redusa, probabil doar pentru sterilizarea apei si nicidecum in scop terapeutic. Nu se pune problema sa te tina la suprafata aceasta apa. Puteai sa-ti dai linistit cu apa pe fata ca nu aveau cum sa te usture ochii.

Bineinteles ca nu-i pot acuza de minciuna, chiar daca are o concentratie extrem de redusa … tot se poate considera ca este sarata, dar minciuna consta in faptul ca aceasta apa are calitati terapeutice. Fiind chimist de profesie puteam sa iau o mica proba, iar la intoarcere sa fac o dozare a NaCl pentru a determina o concentratie a acesteia. … dar am zis sa nu ma complic.

In plus, suspectez faprul ca aceasta apa nu are cele 34 de grade pe care le indica termometrul (marcat si cu pix-ul in dreptul acestei gradatii … sa nu fii indus in eroare!!!). Mentionez ca am intrat in apa cand am ajuns, nu dupa sauna ca sa mi se para mai rece. Este inacceptabil ca la 34 de grade sa ti se faca pielea ‘’de gaina ’’. De ce cand intrii in bazinul cel mare unde termometrul indica 32 de grade nu ai aceiasi senzatie de frig si te poti simti foarte bine acolo?

Deci apa din piscina sarata nu trateaza afectiuni reumatice sau ginecologice... poate le dobandesti daca nu le ai …. stand in apa aia rece. Este posibil ca in timpul saptamanii, fiind mai putini clienti sa se faca o oarecare economie de energie.

In primele doua zile am semnalat faptul ca apa din aceasta piscina este rece si, bineinteles mi s-a aratat termometrul… apoi am renuntat sa mai intru acolo. Mentionez ca, de-a lungul timpului am frecventat mai multe hoteluri si centre spa cu apa sarata din tara si stiu ce inseamna o apa sarata incalzita in care te poti relaxa, dupa care trebuie sa mergi la dus sa dai imediat sarea jos de pe tine daca vrei sa nu te usture pielea.

Avansul consta in plata unei nopti de cazare si se face prin transfer bancar (nu se poate cu formular de debitare si sa se plateasca cu card de vacanta), iar restul platii se face integral la check-in. In alte locatii in care obisnuim sa mergem trecem consumatia de la restaurant pe camera si platim la check-out totul, fara a duce grija in timpul sejurului a platii de la restaurant. Probabil ca puteam plati doar consumatia la final, dar nu am mai intrebat pentru ca nu mi-a placut ideia platii integrale la check-in.

Taxa de statiune (cred ca este 2 lei/zi/pers.) si cura de ape (16 lei/zi/pers.) se poate achita doar cash

Hotelul nu apare inscris pe booking, unde ar putea primi un feedback din partea clientilor.

Recomand acest hotel doar celor care vin pentru agrement. Noi cand alegem un hotel urmarim sa aiba un centru spa cu apa sarata sau termala naturala, deci in scop terapeutic. Daca “apa sarata” ar fi intr-adevar sarata si calda am trece cu vederea peste orice alt minus (Ocnele Mari sunt aproape … cred ca s-ar putea procura foarte usor).


despre SERVICII

In baza de tratament doar doua cabinete erau functionale, desi am inteles ca echipamentul este achizitionat si pentru celelalte, restul de proceduri medicale facandu-se la hotelul partener de vis- a- vis. Acest inconvenient nu a fost mentionat niciunde si nimeni nu si-a cerut scuze. Tot respectul pentru d-nul doctor si d-na asistenta care lupta pe doua fronturi in ambele hoteluri, dar volumul de munca este foarte mare pentru ei si pentru cele doua nepaleze de la masaj.

Apropo de masaj, efort se depune, dar ce poti pretinde din partea unei fete de 40 kg?? Masajul este mai mult de relaxare, decat terapeutic (uleiul de masaj ti-l aduci tu…. la un hotel de 4 stele!!!... “muzica ambientala “a fost asigurata intr-o zi de centrifuga masinii de spalat din incaperea alaturata … trebuia ales un alt spatiu pentru spalatorie, nu langa baza de tratament).

Si personalul de la receptie face naveta intre cele doua locatii si mai au si alte responsabilitati … de ex. receptie produse alimentare, supraveghere nepalezi, … verifica camerele la check-in /out, i-am vazut la restaurant si la centrul spa … asa ca daca nu este nimeni la receptie … sunati la nr. de tel. afisat pentru ca altfel s-ar putea sa asteptati mult si bine.

Incercati sa respectati ora de check-in /out. Am ajuns mai devreme si au zis ca nu este camera gata si ne-au amintit ora de check-in (ora16 … lucrul pe care il stiam, dar avand experienta altor hoteluri in care ne-am cazat si mai devreme de ora afisata… am zis sa incercam). Ne-au luat un nr de tel, spunand ca ne suna cand este gata. Nu ne-a sunat nimeni, iar la 14.30 cand am revenit un domn mi-a spus ca pe dumnealui l-au cazat cu ora mai inainte si nici el nu a fost sunat de nimeni, desi i s-a spus, la fel, ca va fi sunat.

In fiecare zi eram programata pentru proceduri la ora 12.30, inclusiv in ziua cu check-out. Am solicitat ca sa pot face mai devreme tratamentulmacar in ultima zi, dar mi s-a spus ca nu este posibil.

In ultima zi, dusesem o parte din bagaj in masina, eram cu geanta pe umar si pregatiti sa coboram cu restul, cand la 12 fix au sunat de la receptie ca sa predam camera. Daca mai aveau rabdare 3 minute ajungeam la dumnealor, lucru care s-a si intamplat. Oricum eram gata sa predam camera la ora 12, desi mi s-ar fi parut normal s-o predam dupa efectuarea tratamentului pentru ca nu era vina noastra ca am fost programati la 12.30 la tratament. Este pentru prima data cand mi s-a intamplat acest lucru.

Ajunsi in receptie, nu ni s-au restituit cardurile de sanatate pana cand receptionerul nu a urcat sa verifice personal camera. Sunt de acord ca totul este nou si exista grija pentru a intretine aceste lucruri, dar trebuie trebuie facut intr-un mod mai discret.

Personalul nepalez foarte amabil si receptiv la necesitati.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Fiind un hotel nou, inaugurat in ianuarie 2021, miroase a proaspat si curatenia se intretine foarte bine. Finisajele interioare sunt de calitate, moderne, mobilierul si decorul cu gust. La etajul 1 este baza de tratament, la etajul 2este centrul spa, la etajul 3 este restaurantul, iar incapand cu etajul 4 sunt camerele.

Cele 52 de camere sunt impartite astfel: camere standard (doar cu vedere in spate, fara balcon), camere deluxe (cu balcon), camera executive (pe langa balcon au in plus fata de o canapea si sunt mai spatioase, dar si in este suficient spatiu). Au si 4 apartamente situate la ultimul nivel, cumpuse din dormitor si living cu canapea extensibila, iar puntul forte il prezinta terasa privata cu Jacuzzi, sezlonguri si vedere panoramica.

Camerele sunt dotate cu aer conditionat (foarte eficient), TV cu diagonala mare, lenjerie, pilota, perne … toate de calitate. In camera exista halate de baie si papuci de unica folosinta. Baile sunt spatioase, moderne, dotate si cu bideu, cabina de dus este prevazuta si cu un scaunel de plastic rabatabil (vezi imaginea), prosoape de calitate (6 bucati).

Balconul este dotat cu doua scaune de plastic si ceea ce am apreciat foarte mult este faptul ca este despartit pana sus de cel al vecinilor, ceea ce ofara intimitate.

Hotelul are doua retele wi-fi, una pentru personal si una pentru oaspeti (parola o gasiti pe suportul cartelei de acces in camera). In timpul saptamanii, hotelul nefiind ocupat decat partial semnalul a fost ok, am reusit chiar si doua videoconferinte pe laptop. Curatenia si schimbarea prosoapelor se face zilnic, inclusiv pe balcon. Voi enumera in continuare si unele aspecte negative :

- in camera nu exista ecusonul “nu deranjati” , foarte necesar daca vrei sa te odihnesti

- lipsa plasa de insecte la usa de la balcon, dar nu am avut probleme in acest sens

- lipsa uscator pe balcon pentru costumele de baie, absolut necesar pentru un hotel cu centru spa (sau in centrul spa ar trebui sa existe un uscator special pentru contumele de baie, asa cum am intalnit in alta parte)

-lipsa masuta pe balcon (sunt doar doua scaune de plastic … se poate folosi pervazul de la geam drept ‘’masuta’’)

- lipsa facilitate preparare ceai/cafea, specifica pentru un hotel de 4 stele

- salteaua este cam moale, nu ortopedica (dar bineinteles, ca si celelalte lucruri … este noua)

- halate de baie sintetice, papuci de unica folosinta extem de subtiri, nepractici

- pilota este pentru iarna, foarte groasa, a trebuit sa o scoatem si sa folosim doar cearsaful

- datorita sistemului de aerisire, mai tot timpul se simtea miros de tigara in baie, dar asta tine si de lipsa ded educatie a unora …

- un singur lift de 4 persoane, deservit in acelasi timp si de catre personal (cu carucioarele cu produse pentru curatenie / lenjerii/prosoape). Pentru ca ne place miscarea, decat sa asteptam dupa lift, am preferat scarile


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Motivul pentru care nu am ales decat pachetul cu mic de jun inclus si nu cu pensiune completa este ca la pensiune completa doar micul de jun este bufet suedez, iar pranzul si cina sunt cu meniu fix … fix asa cum era atunci cand mergeam cu bunica la Olanesti acum 30-40 de ani.

Cei care doresc bonuri valorice trebuie sa achite suplimentar 20 lei /zi /pers. (de ex in aceasta perioada este 250 lei zi /pers. oferta de tratament cu meniu fix), dar mentiunile de pe site ne-au descurajat sa alegem si aceasta varianta (cea cu bonuri valorice), citez: “Durata comenzilor de la restaurant poate dura intre 30-40 minute. Pentru persoanele care nu doresc sa astepte se recomanda meniu fix. Cu bonurile valorice se pot achita comenzile de mancare si bauturi racoritoare, nu se pot achizitiona bauturi alcoolice” .

Cum unul dintre noi este vegetarian (din motive absolut medicale), deci am exclus meniul fix, iar argumentele pentru bonurile valorice ne-au descurajat, am ales doar varianta cu mic de jun si servirea meselor in alta parte, deci in ceea ce priveste restaurantul, va pot spune doar despre micul dejun. Acesta nu este nici pe departe de 4 stele. Ai ce sa mananci, dar te saturi manacand in fiecare zi aceleasi lucruri gen… mezeluri, branzeturi, omleta, cereale, iaurt, unt, dulceata, niste foietaje …... Timp de 5 zile nu am gasit nici macar un ou fiert. Singurele produse proprii cred ca sunt clatitele si omleta … in rest totul este cumparat. Am ramas dezamagita cand am vazut cafeaua facuta la filtru, cu lapte vrac langa. …!!! , in conditiile in care la Cluj mergem cu regularitate la un hotel de 2 stele care serveste cafea expresso la MD, cu lapte la doza, bineinteles. Aici poti servi doar contra cost cu 10 lei la bar. Iaurtul este de un singur fel si… vrac!!! La dozator este un singur tip de suc, bineinteles… cumparat …. fara urma de pulpa de fructe. Mustarul si keceap-ul sunt la tub mare de plastic, dintre cele mai ieftine …. Au un singur sortiment de paine (pe care o poti praji). Un vegetarian in 5 dimineti a mancat doar rosii, castraveti, masline, compot, iar in prima dimineata a fost putina zacusca (probabil ramasa din weekend).

Mergem cu regularitate la un hotel de 3 stele unde in fiecare dimineata, pe langa cele mentionate mai sus gasesti tot felul de rulade, salate, diverse tipuri de legume gatite, preparate din peste, 2-3 sortimente de dulciuri facute in bucataria proprie, toate diferite fata de ziua precedenta, gasim in fiecare dimineata iaurt gras, degresat, cu fructe, bineinteles… toate ambulate, pliculete de mustar, de keceap, lapte de soia, diverse produse vegetale din soia, doua aparate unde iti poti face expresso scut /lung, cappuccino, ciocolata calda, 2 tipuri de sucuri cu pulpa, diverse fructe, aici am vazut doar niste mere. Nu suntem nici carcotasi, nici fitosi, dar cand alegi un hotel de 4 stele vrei sa te rasfeti putin, doar de aia esti in concediu, nu?

Mesele au peste lemn sticla, nu fete de masa, probabil mai usor de intretinut asa… (aceiasi sticla este si peste mobilierul din camera pentru protectie) …. totusi se considera un restaurant de lux.

Cireasa de pe tort a fost cand, incepand de a doua zi, pe terasa restaurantului a aparut la MD o “formatie” …. cu bormasina, ciocane si alte diverse “instrumente” … , care ne-a “incantat “cu “repertoriul” ei pana la sfarsitul sejurului. Nimeni nu ne-a avertizat ca urmau lucrari pe teresa in acea dimineata, ca sa nu apucam sa ocupam o masa acolo si nimeni nu si-a cerut scuze pentru acest deranj. Mentionez ca nu eram singurii turisti care serveam in acel moment masa pe terasa. In diminetile urmatoare am incercat sa mancam in interior, dar tot se auzea zgomotul.

Erau eleve in practica (probabil de la un liceu cu profil de servicii) si sefa le-a umilit in fata clientilor… “nu sunteti la relaxare” ... si le-a imprastiat prin sala. Cei care am avut de-a face cu adolescentii stim bine ca daca vrei ca ei sa atinga anumite obiective trebuie sa le comunici pe un ton calm si respectuos, clar si concret ceea ce au de facut, sa le oferi indrumare, sa ii sustii si abia apoi sa-i tragi la raspundere daca nu s-au achitat de acele responsabilitati. Au fost puse sa stea langa clienti la mese si … mananca daca mai poti … cand o adolescenta da sa lacrimeze langa tine pentru ca a fost certata fara macar sa fie vina ei. Mai bine li se explica cum sa fie discrete in a fi atente la necesitatile clientilor, nu sa-i pazeasca cand mananca. Tinand cont ca toti clientii pun mana pe aceleasi ustensile pentru a se servi la bufet, ar fi util un dezinfectant pe masa (noi l-am avut la purtator).


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Baile Olanesti este o statiune in care te poti plimba si relaxa. Parcul central s-a renovat. Statiunea este intretinuta si frecventata nu doar de pensionari.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

In centrul spa este o ambianta placuta, totul este foarte curat si ingrijit. Prosoape veti primi de fiecare data de la receptia centrului (personal apreciez foarte mult hotelurile care se gandesc la acest aspect pentru ca nu trebuie sa iei prosopul din camera si sa ramai cu el ud dupa aceea).

Veti gasi acolo doua bazine mai mari, unul mic pentru copii, bazine kneipp (bazinele cu apa sunt foarte curate si nu au miros de clor ca in alte parti, bazinul cel mare are bara de jur imprejur), sauna uscata (baiatul nepalez era foarte atent si de fiecare data cand cineva intra in sauna avea ingrija sa puna pe pietre apa cu esente), baie de aburi si sauna salina.

Langa saune exista o fantana cu gheata, binevenita pentru te putea racori dupa o sauna buna (pentru ca intr-adevar sunt foarte eficiente saunele). In weekend este mai aglomerat, dar in timpul saptamanii este linistit si placut. Am apreciat si prezenta luminii naturale si a plafonului care imita cerul.

Pe site se lauda ca au jacuzzi in centrul spa si in acest sens apare chiar si o imagine (eu nu am regasit acest cadru in centrul spa). Mentionez pentru cunoscatori ca bazinele au anumite jeturi de hidromasaj si doua cascade (acestea din urma in bazinul cel mare), dar nu exista un bazin special pentru hidromasaj in care sa te relaxezi intr-o apa mai calda si cu jeturi puternice.

Tot pe site se precizeaza ca au sala de fitness, dar inca nu era data inca in folosinta. In sauna finlandeza este necesar un gratar de lemn, deoarece frige gresia la picioare

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de danutza_ang in 23.07.21 12:33:01
Validat / Publicat: 23.07.21 13:01:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE OLĂNEȘTI.

VIZUALIZĂRI: 2167 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danutza_ang); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 Camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17100 PMA (din 19 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterscris / TELEFON [23.07.21 14:15:42] »

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

valydoru [12.06.23 10:08:47] »

Stimata doamna am vazut ca sunteti o turista care cauta hoteluri cu centre spa cu apa sarata sau termala naturala, fapt pentru care va adresez respectuos rugamintea sa imi dati un sfat privind locatiile pe care le-ati vizitat si care merita sa fie accesate. Va multumesc!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
valydoru
Alte impresii din această RUBRICĂImperial Hotel & Spa:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059809923171997 sec
    ecranul dvs: 1 x 1