ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Popesti Leordeni
ÎNSCRIS: 11.07.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 6 nopți
Familie
1 AD. + 1 COPII -- v: 10 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel California Jupiter

TIPĂREȘTE

Jupiter / Hotel California ***

Buna ziua, doresc ca aceasta recenzie sa fie ceva constructiv pentru Co-Hotels, sa se poata lua masuri in ceea ce priveste neregulile si sa poata oferi clientilor /turistilor calitatea serviciilor scrise in contractele de inchiriere a sejururilor.

Am apelat la [... ] si am solicitat in luna iunie ac o cazare in hotelul Poseidon **** din Jupiter. Din pacate perioada ceruta de mine nu avea disponibilitate pentru acest hotel, asa ca mi s-a oferit o alternativa la hotelul California spunandu-mi-se ca serviciile (gen "distractie" pentru copii sunt aceleasi). Trebuie sa mentionez ca am ales Poseidon (am un baietel de 10 ani) dupa ce am scotocit internetul si am gasit zeci de comentarii pozitive pentru timpul de distractie al copiilor oferit de pachetul respectiv. Ca sa nu lungesc discutia, am sa scriu scurt si la obiect.

Agenția [... ] mi-a vandut pentru 23-29 iunie 2021 pachet all inclusive la H California un adult si un copil de 10 ani - pret 2888 roni

Am aj la H C in jur de ora 12... camera am primit-o imediat. Baietelul meu fiind nerabdator sa ajunga la piscina am lasat bagajele in camera fara sa deranjam nimic si am coborat la piscina. Ne-am petrecut dupaamiaza acolo la piscina, iar seara in jur de 18 am urcat sa desfacem bagajul, sa facem dus si sa ne pregatim de mers pt a servi cina.

Ca o mica paranteza, desi serviciul cumparat a fost all inclusive, in ziua sosirii la hotel am fost nevoiti sa platim bauturile racoritoare pina la ora cinei (resp ora 19) primind ca explicatie faptul ca intram in ziua sosirii cu cina si iesim in ultima zi cu pranzul (resp ora 12:30)

Sus in camera cand am ajuns, am ramas muta de uimire: un strat gros de praf domnea peste si in interiorul mobilierului. Grupul sanitar desi avea puse pe toaleta si chiuveta benzi cu "dezinfectat", nu aveau efectuate nici macar curatarea mecanica... exclus dezinfectie! Perdeaua dusului prezenta in partea inferioara mucegai si mazga, iar covorasul din plastic asezat pe jos in baie era la fel de plin de mucegai si mazga. (Sunt poze atasate)

Am coborat la receptie si am rugat sa vorbesc cu seful de tura, dar raspunsul a fost "nu este aici "... am cerut sa urce cineva in camera sa igienizeze insa raspunsul a fost ca "nu au personal de curatenie la ora aceea (h 18:30) ". Nu am gasit alta alternativa in acel moment decat sa imi igienizez singura " locuința". Ce vedeti in poze sunt servetele dezinfectante cu care am sters mobila la ext cat si la int.

Asternuturile si prosoapele erau insa noi

Noaptea a fost un sfetnic bun si dimineata dupa ce am scris in caietul de reclamatii cum am preluat camera, am trimis un mail catre [... ] (agenție). La ora 8 in acea dim au venit 2 doamne: coordonatoarea personalului de curatenie si o doamna care a efectuat curatenia mecanica si apoi dezinfectia intregii camere, prezentand scuzele de rigoare. In jurul pranzului am fost sunata de catre doamna manager a hotelului, cu care am stabilit o intalnire pentru a discuta situatia. Discutiile la intalnire au fost civilizate si am sperat eu, constructive pt managementul hotelului.

Piscina ar fi bine sa fie curatata mai des si corect: din cauza numarului mare de turisti care o folosesc se aduna pe peretii ei impuritati care se depun sub forma unei dungi negre la limita cu apa.

Mobilierul de la piscina (mese sezlonguri) trebuiesc curatate mecanic mai des... sunt negre de murdarie - vezi foto.

Desi exista semne de atentionare ca este interzis a se fuma la piscina clientii nu respecta regula dar nici angajatii nu iau masuri.

Toaleta piscinei NECESITA CURATENIE MULT MAI DES... aici nota foarte mica... lipsa sapun si hartie pentru maini.

Din pacate piscina are program pina la 18... la 17:30 deja se strang umbrelele si sezlongurile, se pun pastile cu cloramina in orificiile specifice. Vrei nu vrei e musai sa pleci.

Barul piscinei ar fi bine sa aiba o lista la vedere cu bauturile all inclusive si cele cu plata... asa s-ar evita discutiile de genul "bautura X nu intra in all inclusiv, este cu plata", desi am rugat acest lucru de 3 ori in 7 zile nu s-a facut nimic in acest sens.

Dozatoarele de sucuri ar trebui igienizate si curatate mai des... sunt vizitate de zeci de furnici! Desi am sesizat ac lucru... nu s-au luat masurile potrivite iar furnicile au revenit.

Restaurantul nota 10 pentru difersificarea mancarii, pentru prospetimea produselor si pentru bucatarul sef care in timp ce supravegheaza personalul, socializeaza cu turistii.

Mesele restaurantului ar fi bine sa fie curatate cu un dezinfectant care nu lasa senzatie de lipicios pe suprafete... lavetele schimbate mai des...

Am avut o intrare gratuita la:

1/Aquaparc... o dezamagire maxima fata de anul trecut: fundul bazinelor alunecos si plin de mazga... apa verde in anumite locuri, mazga pe scarile de intrare in bazin si pe scarile de urcare la tobogane... toaleta... pfffff... iti era sila sa o folosesti!

2/Parcul de aventura din Jupiter

Aici nota 10 plus din toate ptctele de vedere.

Plaja plina de pietre ca si intrarea in mare, fara incaltari de apa este practic imposibil sa faci baie. Desi am dispus de incaltari speciale nu a fost placut sa facem slalom printre pietre in apa. Nota foarte mica!

Cat despre programele de divertisment pentru copii... ce sa va zic... pe plaja pt putin timp se jucau sub soarele arzator cateva joculete pt copii cu varsta mica, la piscina nu au fost animatori niciodata, iar in parcul de tobogane gonflabile unde noi am avut intrare libera se desfasurau activitati sub soarele arzator incepind cu ora 16... am participat o singura data... disconfortul termic si jocurile pt copii cu varste sub 6 ani ne-au determinat sa nu mai vizitam la ora aceea parcul.

Per total as acorda o singura stea hotelului.

Si tin sa mentionez ca vina pentru cele intamplate o poarta deopotriva atat [***] (pentru ca un client care iti cere un anumit tip de conditii isi asuma plata acestora si are asteptarile pentru acel nivel, iar doamna cu care am discutat si in final am incheiat contractul consider ca a dorit doar sa aiba vanzare punct.) cat si personalul hotelului.

Carmen P.


[fb]
---
Trimis de Carmen26@ in 11.07.21 14:07:16
Validat / Publicat: 11.07.21 16:35:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Hotel Diamant /excelent! Hotel Cristal / F bine!

VIZUALIZĂRI: 2685 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Carmen26@); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11250 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX [11.07.21 16:35:00] »

Bun review de debut, merită remarcat

-

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

-

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [23.07.21 10:15:02] »

Am apelat la [... ] si am solicitat in luna iunie ac o cazare in hotelul Poseidon **** din Jupiter. Trebuie sa mentionez ca am ales Poseidon (am un baietel de 10 ani) dupa ce am scotocit internetul si am gasit zeci de comentarii pozitive pentru timpul de distractie al copiilor oferit de pachetul respectiv.

Poseidon este un hotel foarte căutat, aşa că îţi recomand să cumperi sejurul din timp. Grupul Cohotels face în fiecare an super promoţii (Black Friday) prin luna noiembrie, iar eu atunci îmi cumpăr sejururile la ei. Din fericire noi avem deja stabilită perioada concediilor la vremea respectivă aşa că ştim din timp perioada sejurului.

Din pacate perioada ceruta de mine nu avea disponibilitate pentru acest hotel, asa ca mi s-a oferit o alternativa la hotelul California spunandu-mi-se ca serviciile (gen "distractie" pentru copii sunt aceleasi).

Asta aşa este, distracţia pentru copii este aceeaşi la ambele hoteluri. Accesul la Babyland, animatorii de pe plajă, grădiniţa pentru copii, magicianul de seara, oferă aceleaşi distracţii. Să nu îţi faci iluzii că dacă Poseidon are 4 stele oferă o distracţie superioară copiilor.

Poseidon are avantajul curăţeniei, care este impecabilă, la asta contribuind şi faptul că este recent renovat. Are avantajul că plaja sa este pe plaja mare a staţiunii Jupiter, care este frumoasă, cu nisip fin, cu intrare lină în apă, nu sunt pietre, sunt şi valuri, deci incomparabilă cu cea de la Delta şi California. În plus, mâncarea este un pic mai diversificată, în sensul că oferă şi scoici, fructe de mare, fructe din belşug diverse la fiecare masă şi la gustări, îngheţată la prânz, cină şi gustări.

Acum eu caut să achiziţionez un sejur după 20 august şi Poseidonul, primul pe lista de preferinţe, nu mai are locuri disponibile, astfel că oscilez între Delta şi California.

Delta are ca plusuri camerele care sunt mai bune decât cele de la California şi parcarea imensă păzită.

California are ca plusuri piscinele (inclusiv gustările de la piscină), vederea la mare din cameră, grădiniţa cu animatori.

Aş tinde spre California, pe de o parte pentru că este singurul hotel neîncercat de mine din grupul Cohotels, iar pe de altă parte, pentru plusurile pe care le oferă. Însă citind review-ul tău, reiese că stă prost la capitolul curăţenie, ceea ce este esenţială şi pentru mine. Se mai plângeau şi alţi turişti de mizeria din camere sau e posibil ca la camera ta să fi fost o excepţie, o scăpare, ţinând cont şi de faptul că era abia începutul sezonului?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen26@scris / TELEFON [23.07.21 11:45:00] »

Buna ziua, imi este greu sa va raspund la intrebare deoarece eu nu am discutat cu nici un alt turist cazat in acea perioada in H California (am evitat sa fac un circ acolo, nu gaseam constructiv un astfel de comportament), am discutat cu (...), firma care mi-a recomandat hotelul si de unde am achizitionat sejurul si cu managerul hotelului. (Prezentand si fotografii, dar si invitand personalul hotelului in camera pt a constata la fata locului spusele mele).

Conducerea hotelului a rezolvat a doua zi dimineata la ora 8:10 lipsa curateniei din camera si ce este drept, apoi zilnic veneau sa igienizeze camera.

Problemele despre care am scris ca existau la piscina, la sala de mese, la dozatoare, la plaja, le-am discutat cu angajatii hotelului care lucrau in acele zile in acele locatii, insa asa cum mi-a fost confirmat telefonic 2 sapamani mai tarziu de catre managerul CoHotels, nu au trecut mai departe de acei angajati si nici nu au fost remediate la vremea respectiva;

Acum am fost asigurata in aceeasi discutie telefonica cu managerul ca toate aceste probleme s-au remediat

Eu va propun sa mai cautati recenzii despre acest hotel... si sper sa fi fost eu un caz izolat a ceea ce s-a intamplat.

Carmen P

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [23.07.21 12:18:12] »

@Carmen26@: Eu urmăresc recenziile de pe google şi nu se plânge lumea de curăţenie.

În plus, se vede că au fost afectaţi de nemulţumirea ta, pentru că s-au prezentat în dimineaţa următoare la prima oră când a venit personalul de curăţenie şi au rezolvat problema, plus discuţia telefonică cu managerul de peste 2 săptămâni (care nu e ceva obişnuit), astfel că eu trag concluzia că a fost un caz izolat sau cel puţin aşa sper.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster45scris / TELEFON [23.07.21 12:51:53] »

@Carmen26@:

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Carmen26@scris / TELEFON [23.07.21 13:48:47] »

Cititi va rog si scrierile turistilor care au fost in ac hotel in anul curent cat si anul trecut din alte pagini asemanatoare acesteia... gen "am fost in vacanta"...

Eu consider ca era obligatia instutiei de a gasi o rezolvare a situatiei respective (altfel ANPC-ul ar fi avut un motiv intemeiat sa ia masuri in lipsa unei solutii agreata de ambele parti), mai cu seama ca CIVILIZAT ar fi fost sa gasesc camera CURATA la preluare!

Faptul ca am fost contactata de managerul celor 3 hoteluri dupa 2 saptamani de la terminarea sejurului meu acolo, se datoreaza unui mail pe care l-am trimis cu dovezi concludente si explicite catre adresa managementului. Asadar nimeni nu m-a contactat fara sa fi avut din partea mea un contact... sa ii zicem concret.

Nu este de datoria mea sa fac investigatii si sa strang dovezi de la ceilalti turisti care sa ateste ca a fost sau nu un caz izolat, nici nu ma intereseaza acest lucru. Eu am platit pentru un confort pe care trebuia sa il am. Am prezentat faptele ca atare, cu dovezi zic eu graitoare si mi-am dorit sa informez in primul rand conducerea lantului hotelier.

Si cu aceasta pun punct acestei discutii care tinde sa se transforme intr-o polemica. Multumesc pentru timpul acordat si pentru interes. Va doresc o zi frumoasa! Carmen P

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Carmen26@, cris1982
Alte impresii din această RUBRICĂCalifornia Hotel [Cap Aurora]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.70424294471741 sec
    ecranul dvs: 1 x 1