ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.06.2021
DE MeCi
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 29.06.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 4 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 3 și 6
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Sejur 2021

TIPĂREȘTE

Si anul acesta, am mers in concediu la Mera Resort Venus, al 4- lea an consecutiv și probabil ultimul.

Dacă în anii precedenți am observat că, odată cu trecerea timpului condițiile cât și serviciile începeau ușor, ușor să lase de dorit, totuși balanța se inclina tot timpul in favoarea lucrurilor pozitive, în acest an lucrurile s-au schimbat.

Am ajuns la hotel la data stabilită pe pachetul de servicii, în jurul orelor 16.15, întrucât nu ne place sa zăbovim pe holurile recepțiilor in așteptarea eliberării unei camere, in cazul nostru vile.

Am făcut check in la recepție și prima surpriză, taxă de stațiune cu o valoare de 5 lei de persoană adultă per noapte plătită în momentul cazării, noutate.

Ajunși în vilă constatăm o curățenie făcută pe grabă, însemnând, geamuri terasă neșterse, păr de la foștii locatarii prin baie cât și o pereche de papuci/albi de hotel, folosiți, lăsată prin dulap și miros puternic de canalizare.

Minibar plin de băuturi / chipsuri / napolitane / alune la prețuri de companii aeriene.

Cu toate că am platit servicii complete pentru 2 persoane adulte și ½ din prețul întreg pentru unul dintre copii, acesta fiind mai mare de 4 ani, în cameră doar 2 prosoape de plaja și 4 pentru baie (2 pentru față / 2 pentru corp) probabil se consideră normal refolosirea lor de la copil la adult sau invers.

După prima noapte petrecută, a doua zi la revenirea în cameră, după prânz, a trebuit să alergăm după fetele de la curățenie să le rugam să ne schimbe și nouă prosoapele și să ne aspire măcar în cameră întrucât omiseseră acest lucru, era ora 13.30 totuși.

Mâncarea cam aceeași ca și în precedenții ani, nu multă diversitate, ok ca gust dar fără mari pretenții, multă prăjeală, la insula cu produse de pește (nimic autohton, supermarket), îmbulzeala specifică fiecărui an.

Același exemplare de români care își lasă prosopul dimineață, înainte de micul dejun, pe șezlongurile de la piscină și revin dupa 2 ore, le găsești și acum ca și de altfel lipsa de reacție a angajaților, mai mult, specimenele menționate au trecut la nivelul următor, se deplasează și la plaja rezervată turiștilor din complex pentru a proceda identic cu șezlongurile din primul rand la mare …

Apa din piscine mai puțin curată ca anii trecuți, excepție piscina cea nouă situată lângă vilele/restaurantul date în folosință anul acesta.

Programele muzicale din seară pline de pseudoartisti de mana a 2-a, chiar a 3-a, plictisiți, playback cât încape și la maxim sonorul, deranjat pe alocuri.

Mult mai ok cei necunoscuți care fac doar coveruri și încercă să anime atmosfera atât pentru adulți cât și pentru copii, de mult bun simț și fără fandoseli inutile.

Plaja plină de resturi, pietre și bețișoare de stuf din umbrele, aspect neîngrijit, șezlongurile pline de nisip, să nu mai vorbesc despre dezinfectat, tot sejurul nu au curățat niciodată nisipul de pe plajă …

Foarte multe buburuze și alte insecte, de-a dreptul enervante iar cu lăsarea serii țânțari, suficienței să te alunge spre hotel.

Stațiunea este in fiecare an parcă mai dezolantă și tot mai pestriță, fel și fel de business-uri îndoielnice.

Majoritatea angajaților sunt tineri, vârstă maximă 20 de ani, foarte serviabili dar cu oarecare carențe în igienă spațiului de lucru, restul de„șefuți„niște aroganți și disprețuitori atât cu subordonații cât și cu turiștii … pe principiul ce ne deranjează pe noi avem reguli și trebuie respectate iar ce îi deranjează pe turiști să se descurce că si așa nu stau o veșnicie la ei și vin alții …

Locurile de joacă nu sunt din materiale calitative și cam neîngrijite, genul făcute pe grabă ca să dea bine ca și facilitate, totuși este un resort ce se adresează familiilor cu copii și se putea mult mai mult.

Încercăm să ne bucurăm de sejur dar parcă și așteptăm să plecăm însă surpriză la plecare, la predarea cheilor/cartelelor de la vile/camere ți se spune frumos că ești invitat să părăsești complexul întrucât nu mai beneficiezi de nicio facilitate din acel moment, altă regulă nouă introdusă și nespecificată de personal în momentul check in sau în pliant, menționez că în anii precedenți erai informat de la recepție și regăseai și în pliant faptul că se face check in începând cu ora 15.00/ gustarea și check out cu ora 12.00 putând servi prânzul.

Încercăm să spunem angajaților de la recepție că nu știam/nu am fost informați de acest aspect și am dori sa rămânem la prânz, chiar contra cost, întrucât ne așteaptă un drum lung cu doi copii, dar aceștia rămân indiferenți, se întrec în bâlbe și explicații fanteziste ca în final să arunce vina pe agenția de unde am achiziționat pachetul de servicii, era responsabilitatea lor să vă informeze, din punctul lor de vedere (Laurențiu, manager recepție)

Această aberație e la fel de cretină ca și angajații de la recepție … neinstruiți, fără soluții la problemele cauzate tot de ei și a lipsei lor de comunicare sau pregătire.

Noi, am plătit 4100 de lei pentru 4 nopți în acest resort + 40 de lei taxa de stațiune, poate unii vor spune că este puțin sau unii că este mult, îndeajuns am zice noi, dar concluzia este că, calitatea oamenilor care vin acolo scade de la an la an și asemenea a celor care ar trebui să se ocupe de bunul mers al lucrurilor și bunăstarea turiștilor, mereu am considerat că și afacerile din țară merită șanse dar când ești tratat de maniera asta parcă totuși e mai bine la străini...

## end review sc

[fb]
---
Trimis de MeCi in 29.06.21 17:54:45
Validat / Publicat: 29.06.21 18:32:28

VIZUALIZĂRI: 2877 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MeCi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11250 PMA (din 15 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [29.06.21 18:05:10]
    »

    @MeCi: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =103558&hid=846.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    renteaPHONE
    [30.06.21 11:33:49]
    »

    Pacat... era de asteptat insa, e vorba de litoralul romanesc. Este o naivitate sa crezi ca lucrurile vor evolua aici, oricate sanse "nationaliste" le vei acorda. Eu am cedat. O vei face si tu probabil. Sper ca majoritatea sa o faca. Numai asa exista o sansa, mica, dar exista, ca dupa falimentul majoritatii acestor pseudo-resorturi de la noi de pe litoral, sa renasca ceva normal. Macar ceva ce vezi prin Albena, Nisipuri etc...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nightwish
    [24.08.21 21:14:03]
    »

    Imi pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o si de asemenea imi pare rau sa constat ca lucrurile nu s-au schimbat in bine pe litoralul romanesc. De altfel ar fi fost de mirare sa se schimbe ceva dupa un an de pandemie. Din pacate ne si meritam soarta, pentru ca aglomeram pana la refuz litoralul romanesc.

    Pentru mine singura metoda de a penaliza modul in care se face turismul pe litoralul de la noi, este sa-mi petrec concediul la vecinii de la Sud, unde cu putina atentie poti gasi conditii de cazare decente la preturi rezonabile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Filip#16, Mera, nightwish, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039734125137329 sec
    ecranul dvs: 1 x 1