ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.06.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 25.04.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 2 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un mini sejur reusit

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel pentru a petrece mini vacanta de Rusalii. Initial am vrut sa mergem cu cativa prieteni la Mera Onix, dar nu am mai gasit locuri asa ca, am ales aceasta varianta si nu ne pare rau.


despre SERVICII

Rezervarea am efectuat-o direct prin site-ul hotelului. Nu am intampinat nici o problema, ba dimpotriva. Ni s-au dat toate detaliile cu privire la cazare si ni s-a comunicat ca tocmai ce s-au terminat de mobilat camerele. Noi am avut camera dubla superioara cu vedere la mare, la etajul 6.

Comunicarea cu personalul a fost ok.

Am citit review-urile si sincer nu aveam mari asteptari, insa am avut parte de surprize, zic eu, placute.

Nu inteleg comentariile complet negative. Stiu ca fiecare are dreptul la opinia lui, insa consider ca e bine sa fim cat de obiectivi putem, pentru a creiona cat mai bine realitatea. Chiar daca nu toate aspectele sunt pozitive si nu mereu suntem total multumiti, descrierea nu ar trebui sa fie una voit rautacioasa.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Revin la descrierea locatiei. Am ajuns la receptie, in jur de ora 13. Check-in ul il efectuasem online (ni s-a trimis, cu 2 zile inainte de sejur, un email de catre cei de la hotel, pentru completare formulare de cazare) asa ca nu a durat mult si ni s-a dat cheia de la camera, telecomanda pentru tv si cea pentru aer conditionat. Asa cum am mentionat anterior, am ales camera dubla superioara cu vedere la mare si MD inclus. Deci ma voi referi strict la aceasta cazare, nu stiu daca restul camerelor sunt la fel.

Camera este destul de spatioasa, cu mobilier nou. Pat dublu cu saltea foarte confortabila. Exista si un fotoliu extensibil asezat langa fereastra. Televizor LCD, minibar. Privelistea este superba.

Baia este si ea renovata complet. Mobilier nou. Oglinda mare la chiuveta, dus cu perete din sticla.

Toata camera se vede ca a fost zugravita de curand. Mobila de calitate (nu ma refer ca este din mahon sau alt lemn de ‘lux’ ci la faptul ca nu este din pal de 15 mm care scartie si se dezmembreaza la fiecare atingere asa cum am intalnit la alte hoteluri asa zis renovate).

Balconul in schimb nu pare sa fi fost atins de renovare. Nu arata foarte rau insa se poate mai bine. Ce am apreciat la balcon este prezenta a 2 scaune confortabile.

Curatenia se face zilnic, atat in camera cat si in baie.

Nu pot sa inchei fara a aminti si cateva aspecte negative, din punctul meu de vedere.

Lifturile sunt puse acolo si setate cred de catre un psiholog ce doreste sa analizeze comportamentul oamenilor in fata stresului. De ce zic asta? Pai stai cateva minute bune pana cand reusesti sa ‘prinzi’ unul dupa care opreste la fiecare etaj desi nu este nimeni care sa fi chemat respectivul lift. Poate am avut noi ghinion si erau in probe 

Desi s-a facut curatenie si au fost schimbate prosoapele, nu s-a completat si cu produse de igiena, respectiv gel de dus si sapunuri.

Check-out ul a fost o comedie. Pe bune. Nimeni nu a fost anuntat de la receptie, in momentul cazarii, ca la plecare trebuie predate telecomenzile si prezentate fise de curatenie semnate de catre doamnele de la curatenie. Va dati seama ce du-te vino a fost cu lifturile, cand toata lumea care dorea check-out era trimisa la plimbare, inapoi la camera, in cautarea doamnelor de la curatenie pentru semnatura. Zau, e penibil.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Din camera trecem la capitolul restaurant si mic dejun. MD-ul este buffet suedez si aici chiar vreau sa punctez cateva aspecte. Nu inteleg cat de carcotas sa fii sau ce pretentii poti avea de la un mic dejun, fie el si la hotel de 5 stele, ca sa spui ca e o mizerie, o gluma, asa cum am vazut in unele comentarii.

Oameni buni am vrut sa scriu acum, cand abia ne-am intors, tocmai pentru a da detaliile reale si pentru a nu uita ceva.

Haideti sa va spun ce continea aceasta ‘mizerie’ de mic dejun: rosii, branza (branza, nu specialitate bulgareasca care “nu a vazut laptele” ), castraveti, masline (inclusive Kalamata), iaurturi, cereale, lapte, unt, gemuri, branza topita, cascaval, salam crud uscat, salam chorizo, sunca presata, cremwursti, carnati, bacon, oua ochiuri, omleta, oua fierte, salata orientala, salata de cruditati, salata de icre, dulciuri (chec si fornetti) pepene rosu, piersici, cafea, sucuri, ceaiuri. Cam acesta a fost continutul micului dejun. Va las pe voi sa decideti daca asta e o gluma sau o mizerie. Dar probabil ca daca nu contine icre negre, fructe de mare sau eu stiu ce fel de “dish-uri” fine dinning nu este MD. Cei carora nu le place le recomand sa incerce in alte tari (Italia, Spania…), unde la micul dejun ai de ales fix intre 3-4 produse, dintre care 2 sunt cornuri/croissante. Nu spun ca este un MD wow dar clar ai ce sa alegi si sa nu pleci nemancat.

Un alt aspect de mentionat este acela ca se completau mereu tavile cu mancare.

Servitul mesei se poate face atat la interior cat si la exterior pe terasa.

La Terasa hotelului se poate comanda mancare in sistem a la carte, pentru pranz si cina. Preturile sunt decente (o portie de scoici 32 ron, saramura de crap cu mamaliga 39 ron, ceafa de porc 30ron, portia de paste 28 ron, piept de pui la gratar 24 ron, pizza 22-32 ron, garnituri 6-15 ron) si mancarea buna.

Departe de mine de a face reclama acestui hotel. Vreau doar sa redau realitatea, cat pot de aproape de adevar si obiectiv, si sa particip intr-o mica masura la luarea unei decizii de catre cei care vor dori sa vina aici. Cu siguranta, poate nu sunt conditiile unui hotel de lux dar sa nu uitam ca este un hotel de 3 stele si ar trebui sa comparam cu hoteluri de acelasi nivel de calitate.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Lipsa plaja. Defapt lipsa posibilitate de plaja. Nu sunt genul sa stau pe prosop (sunt zone inguste unde te poti aseza cu prosopul pe nisip) si nu pentru ca as fi un snob ci pur si simplu ma ard imediat, la propriu, de la soare si prefer sa stau sub umbrela. In dreptul hotelului inca nu erau montate sezlonguri iar in toata zona nu inchiriau sezlonguri pentru ca erau plajele hotelurilor de langa. Exista o mica portiune cu vreo 10 sezlonguri care cica apartineau de hotelul nostru dar binenteles ca nu aveai cum sa gasesti loc liber. Posibilitatea era pe plaja din Neptun, dar e destul de departe sau trezitul cu noaptea in cap ca sa gasesti sezlonguri pe plaja dinspre hotelul Mera Onix. Deci, era singurul hotel din zona fara plaja. Pacat. Probabil ca se va remedia acest aspect, cel putin asa am inteles


[fb]
---
Trimis de andreiploiesti in 22.06.21 16:30:34
Validat / Publicat: 22.06.21 17:39:20

VIZUALIZĂRI: 1951 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreiploiesti); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Priveliste din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17100 PMA (din 19 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOpal Hotel [Cap Aurora]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047061920166016 sec
    ecranul dvs: 1 x 1