ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.05.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 16.05.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
APR-2021
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 4, 12
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 102 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 11 MIN

Vacanta cu copii in Egipt la Jaz Aquamarine Hurghada

TIPĂREȘTE

Jaz Aquamarine Resort Hurghada Egipt

Impresii de calatorie.

29 Aprilie - 6 Mai 2021

Pe ultima suta de metri, am reusit sa prindem locuri in charter, pentru Egipt, Hurghada.

Ne-am fi dorit Grecia, dar nu a mai fost posibil, asa ca am cauta ceva, care sa ne scape putin de aceasta primavara mohorata din Romania. Ne-am dorit vara si pana la urma, exact asta am obtinut.

Vremea a fost senzationala, temperaturile au urcat pana la 42 de grade in ultimile doua zile, in rest au fost pe la 30-35 de grade, totusi umiditatea din aer nu este la un nivel care sa creeze disconfort termic. Perioada aleasa a fost perfecta, nu cred ca as recomanda iunie… Mai merge, dar iunie cred ca e cuptor.

Pretul:

Pentru aceasta vacanta am platit 2.580e, pentru o camera de familie.

Noi suntem patru persoane, doi adulti si doi copii, 4 si 12 ani.

Agentul nostru a insistat pentru un upgrade, la acest pret, astfel ca am obtinut o camera de familie, numita de ei luxury…

Hotelul si locatia:

De la aeroport, faci 20 minute cu autocarul, pana la hotel. Nu e chiar langa Hurghada, e ceva mai departe. Daca vrei sa mergi mai des in oras, nu aceasta este prima optiune, cu toate ca exista variante ieftine de transport cu taxi. Noi am folosit masinile hotelului, care costa 24e dus -intors, insa vin cand vrei tu, unde vrei tu.

Am primit o camera de 45 mp la parter, pe care, insa, am refuzat-o repede, pentru ca nu avea terasa, asa ca am primit fara prea multe comentarii, una la primul etaj. Am platit o mica spaga, dar senzatia mea este ca oricum m-ar fi ajutat… dar na, deranjul lor - problema mea. Altii au primit la etaj 1 si au solicitat la parter. Ce sa spun, e bine ca suntem diferiti.

Nimic de reprosat aici, camera a fost excelenta. Am fost cazati in corpus G, perfect asezat in mijlocul resortului, aproape de toate, si, cel mai important, fara soare. Balconul era pe Nord, deci se putea sta lejer in balcon la un suc, oricand… Am fost foarte multumiti de modul in care si-a facut treaba serviciul de curatenie. In fiecare zi au curatat camera, au aranjat lucrurile cu foarte multa grija.

Complexul este mare, plin de diferite chestii, copii au fost foarte incantati de tobogane, piscine incalzite/neincalzite, etc. Noi am fost multumiti de tratatia din timpul zilei, baruri de plaja sau de resort, in care se putea lua si masa de pranz, curatenia impecabila. Fiecare grup sanitar are desemnat personal care sa se ocupe doar de acel obiectiv, nu am vazut niciun fel de cusur. Vegetatie este destula si bine intretinuta, nu este ceva nemaivazut, insa nu poti sa te plangi ca nu este verde.

O chestie misto are acest hotel. O laguna cu apa mica, care ofera conditii perfecte de Kite Surfing. Cine vrea sa invete, aici trebuie sa mearga. Sunt instructori si poti invata repede, pentru ca apa mica iti permite sa te odihnesti si sa te ridici pe placa foarte repede.

La reflux, toata aceasta piscina se goleste, lasand in urma fundul marii, plin de chestii vii, care intra in nisip sau isi vad de drum.

Masa:

Pentru All inclusive as spune ca este satisfacator sau mediocru, cel mult. La capitolul asta stat cel mai prost, daca e sa comparam cu celelalte chestii. Nu inseamn ca nu ai ce sa mananci, doar ca nu au in plan sa faca din acest lucru, un punct tare al lor, pur si simplu bifeaza chestiunea si nu poti spune ca este nasol, pentru ca nu e. Gasesti tot ce vrei sa mananci, insa niciodata nu sunt lucrurile pe care le mananci acasa. Cel mai ieftin cascaval posibil, cei mai ieftini cabanosi, carnaciori, salamuri si alte preparate. Chestii de care nu te atingi, in mod normal, ar trebui sa le mananci la ei.

Bun, dar ai sansa sa te feresti si sa servesti altceva. Poti merge pe un gratar sau pe o mancare locala, peste, lactate sau alte chestii. Nu mori de foame si nici prost nu mananci, faza e ca nu ai prea multa varietate, cu toate ca tavile sunt multe si pline. Fructe proaspete sunt, insa nu atat de multe cat ar fi fost normal. Nici macar pepeni nu erau in fiecare seara, noi am prins doar de doua ori. Nu inteleg de ce nu au adus in fiecare seara, caci aveau foarte mult succes. Dar se gaseau mere sau banane, niciodata mango (de exemplu) dar am vazut alte fructe mici, mai exotice, nu ma omor dupa ele.

Restaurantele:

In resort erau cateva restaurante “a la carte” insa eu nu am fost foarte incantat de ele. Am mers la unul indian, care doar un meniu fix, pe care nu-l puteai modifica si care nu m-a incantat deloc. Aveam inclus in parchet, doua seri la restaurant, insa cea de-a doua nu mi-a mai trebuit, dupa ce am fost la primul. Era unul italian, insa o mare bataie pe el… nu rezervi de cand te-ai cazat sau inainte, la revedere, nu mai pupi.

Mai era doua restaurante, din cele cinci sau sase existente, insa se platea serios pentru un meniu, intre 35 si 60euro de meniul prestabilit de ei… nu prea am fost curiosi. Ar mai fi fost unul Makay Tukay, cu specific asiatic si meniu prestabilit. Daca vrei sushi sau alte chestii, se platea separat.

Una peste alta, nu pentru asta ajungi la Jaz, dar daca te gandesti la niste seri magice la niste restaurante superbe, ia-ti gandul… nu e cazul. Mergi la plimba tava, stai la coada si ia-ti de mancare. Apropo, aceasta saptamana a fost super aglomerata, dat find faptul ca am prins vacante de Paste a romanilor. Pentru orice chestie era de stat la coada, indiferent ce vrei sa servesti. Ce m-a suparat, este ca masa de la pranz era servita intr-un singur restaurant, asa ca se creea artificial o aglomeratie, care ar fi putut fi evitata. Celelalte doua mese, erau servite in doua restaurante diferite si totusi era greu sa razbesti.

Pentru copii

Cu totii stim bine un lucru, daca ei se distreaza si noi suntem fericiti, daca nu, atunci avem o problema. Hotelul ofera multe chestii pentru ei, de asta am si mers aici. Trei tobogane mari, piscine, acces la plaja, programe de seara si de zi. Daca ii tii in resort, au ce face toata ziua, nu se plictisesc. Cred ca din acest punct de vedere, putem sa dam o nota buna celor de la Jaz Aquamarine, chiar daca erau destul de aglomerate, dura destul de mult sa te urci si sa te mai dai o data.

Tot aici pot sa spun ca exista cateva magazine bine aprovizionate cu vanzatori seriosi, de unde poti cumpara diferite chestii pentru plaja, dar si un pachet de biscuiti, un suc, un suvenir, etc.

Pesonalul si oamenii locului:

Noi am mers pentru prima data in Egipt, per total ne-a placut, mai mergem. Sunt unele chestii care se regleaza foarte greu si sunt destul de deranjante. Spre exemplu, aceasta constanta agresiva cu tips-ul. Te ia un autocar de la aeroport, ti se aminteste de tips, iti aduce un chelner o bere, trebuie sa ii dai tips si tot asa, toata ziua tip, tips… o nebunie. E ca o regula, nu mai e deloc ceea ce trebuie sa fie. Tot personalul, pe care il intalnesti se uita la tine ca un sac de bani si nu face nimic cu placere, totul este tranzactional, inclusiv omul care vine si iti curata camera. Dupa ce o lucreaza, are grija sa vina sa iti spuna ca el a fost cel care a facut-o si, cam ar trebui sa tii cont, stii tu… tips!

Bai, de astea nu vezi in Turcia, nici in Grecia. Astia sunt deficitari tare la capitolul turism, nu il inteleg deloc, cel putin, nu asa cum il intelegem noi, in Europa. Nu e numai asta, dar vezi si iesiri de astea nervoase ale unora. O fi Ramadan-ul si toti sunt nervosi pentru lipsa meselor din timpul zilei, dar totusi, sa vezi un chelner ca se enerveaza si da cu piciorul intr-un dulap de metal, cat poate el de tare, nu e chiar o imagine de vacanta.

Apoi preturile, nimic nu e la vedere, totul e la intrebare, chiar si in magazinele mai mari. Nu e o destinatie in care sa cheltui, sa faci shopping, chiar daca ai loc in valiza.

Or fi si oameni misto, cu care sa socializezi, sa ai un schimb cultural, or fi, dar noi nu i-am vazut. Totul e doar despre cush…

Altele:

Bai nene, ce enervanta e situatia asta cu internetul. Intri in hotel, ai de asteptat cateva zeci de minute, daca nu chiar o ora si nu ai acces la internet. trebuie sa te cazezi si apoi sa ti se genereze cale de acces, bazata pe numarul camerei si numele tau. Apoi, dupa ce te loghezi, nu prea ai mare internet in resort. Ai la receptie si intr-un bar din zona, dar la camera, mai subtire si foarte limitat. E o cota zilnica, nu mai stiu cat e, dar e mica.

Noi am folosit un router mobil, pentru care am cumparat o cartela Orange. Super internet, fara niciun fel de sincope. Am dat vreo 15e pe SIM si inca vreo 10e pe un pachet cumparat online. Am avut vreo 50GB.

Inainte sa plecati, generati un user de Apple Store Egipt si descarcati aplicatia operatorului, pentru cost control si TopUp. Unde mai pui ca ai si ceva bonusuri mai serioase, cand incarci prin app.

Excursii

Nu am mers la Luxor, nici la Cairo, nici safari in desert nu am facut.

Am fost pe mare, intr-o excursie de snorkeling, la Paradise Island, nu prea reusita, dpdv al scopului, dar frumoasa per total, de unde ne-au ramas niste poze foarte frumoase, facute de echipaj.

Am mers cu submarinul de la hotel Sindbad. Asta a fost chiar originala, copiii au fost super incantati. Nu recomand fotografiile, totusi. Oamenii cer bani aiurea, nu se pricep, habar nu au cum sa faca lucrul asta si nu merita.

Am mers in Hurghada si a fost misto. Doua seri ne-am dus acolo, una mai scurta, cand ne-am plimbat putin prin Marina Hurghada si piata de peste si una mai lunga, cand am luat bulevardul principal la picior si magazinele la puricat.

Am mancat in Marina, a doua seara. O terasa misto, cu mancare decenta, insa cu preturi babane, mai mari decat in Romania. Prietenii nostri au vrut sa mergem intr-un restaurant de tip Star Fish, langa marina. Am intrat, am luat loc intr-un slin original, insa cand m-am dus la baie si am vazut ca aceeasi cale de acces este si pentru WC si pentru bucatarie, iar de la toaleta se aud farfurile cum se spala, de parca ar fi langa mine, m-am scuzat, mi-am luat familia si m-am intors in Marina Hurghada. Nu merita riscul, mananc acolo unde e curat si decent, nu unde am o sansa mare sa ma lipesc de o infectie alimentara. Sotia mea oricum s-a lipit de o chestie, de la o inghetata din oras si a stat doua zile in camera, fara sa manance nimic.

Despre masurile de protectie covid19

La acest resort nu exista asa ceva. Ai intrat in hotel, ti-ai dat masca jos si asa stai pana pleci. Cateva chestii de ochii lumii, un obosit la intrarea in restaurant, care isi imagina ca pistolul lui de termoscanare, e un fel de sabie laser, cateva stickere pe jos cu distanta regulamentara, de care nu tinea nimeni cont, cativa barmani sau ospatari cu masca sub barbie si cam atat. Daca esti vaccinat, ai trecut prin boala sau nu crezi in Covid19, esti super fericit, te simti ca inainte de pandemie, insa daca esti vulnerabil, situatia s-ar putea sa fie cam stresanta. Noi am avut toti in decembrie si nu ne-a deranjat, insa ar trebui sa luati in calcul toate aceste lucruri.

Pentru clarificare, trebuie sa spun ca toti cei care au intrat in resort, au fost testati cu test PCR, insa acest lucru nu iti ofera garantii 100%, caci te poti duce intr-o excursie, unde participa alti oameni de la alte zece hoteluri, impreuna cu un echipaj, care vine cine mai stie de unde naiba. Ai toate sansele sa colectezi ceva special, pentru prietenii tai relaxati, de la Jaz Aquamarine.

Concluzii

Daca as da o nota, cred ca ar fi 8/10

Iau un calcul un raport calitate pret, pentru acest pachet. Am avut aici un charter EgyptAir, care este o companie buna, cu conditii excelente de zbor, monitoare si continut multimedia la discretie, o masa consistenta in timpul zborului, un orar de zobr foarte bun, nu este ca si cand as fi mers cu o companie low cost, de care nu a auzit nimeni. Lucrurile astea costa si sunt importante pentru noi. Asta nu înseamnă ca le-am cerut noi, asa a fost sa fie.

Nu am platit pentru resort 2600euro, ci pentru un pachet consistent. Da, nota opt merita si resort-ul. Daca as fi platit vreo 5.000e, da, ar fi un 5,5 - 6.0, dar așa... nu cred ca e un raport calitate prost, este in regula. Ca se poate mai bine, normal ca se poate!

Tin sa multumim [... ], pentru ca fara ei, nu reuseam sa mai gasim locuri in charter. Am mai apelat la un alt prieten bun, care sa ne ajute, insa nu s-a putut. Cei de la [... ] au acces la un cluster de agentii din Bucuresti, care folosesc impreuna informatiile importante, astfel ca s-a putut rezolva problema noastra, in mai putin de 24h, exact in timp pentru a ne face testul PCR, necesar la imbarcare. Am plecat Joi, insa confirmarea biletelor, am avut-o Marti la ora 10:00 dimineata.

In perioada sejurului, exista comunicare fluenta pe Whatsapp, tot ce se poate face, se face. Deci eu sunt un client multumit si recomand cu caldura.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de floraur in 08.05.21 16:16:58
Validat / Publicat: 08.05.21 18:10:28
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT

VIZUALIZĂRI: 4889 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (floraur); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 Piata de Peste, langa Hurghada Marina
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 19 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 102.60 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [08.05.21 18:21:05]
    »

    @floraurATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    webmaster
    [08.05.21 18:27:03]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    webmaster
    [08.05.21 18:32:10]
    »

    Jaz Aquamarine Resort Hurghada Egipt

    Impresii de calatorie.

    Doar o observație „tehnică” : review-ul este DE CAZARE, pentru că se axează pe descrierea unei cazări (a hotelului Jaz Aquamarine)

    Reviews-urile DE CĂLĂTORIE se axează / povestesc impresiile „de călătorie” = locuri vizitate, drumul până acolo, peisaje, experiențe turistice de vizitare a oricărui alt loc exceptând cazare

    PS: un hotel „nu se vizitează” — acolo STAI, una sau mai multe nopți, nu ești doar în vizită, nu-i așa?  

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂJaz Aquamarine Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063781023025513 sec
    ecranul dvs: 1 x 1