ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.03.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAR-2021
DURATA: 4 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 5
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
71.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel bun, management dezamagitor

TIPĂREȘTE

Buna ziua, tocmai ce ne-am intors de la acest hotel si dorim sa va prezentam parerea noastra cat se poate de obiectiva:

Parti foarte rele:

1. Managementul - am fost crunt dezamagiti de doamna care administreaza efectiv hotelul si sot/iubit/partener-ul acesteia intrucat in a doua noapte, in jurul orei 21.30, fiul nostru de 5 ani a vomitat apa pe care tocmai o bause si a stropit marginea patului (efectiv nu a avut timp sa se duca la baie) iar in momentul in care am solicitat administratorilor respectivi un nou cearceaf, domnul in cauza a inceput sa imi reproseze ca trebuia sa am mai multa grija cu copilul meu intrucat nu este normal sa murdareasca cearceaful.

Bonus, nu au avut un cearceaf sa imi ofere la schimb intrucat femeile de serviciu sunt plecate si vin a doua zi. Am incercat sa explic ca nu este posibil ca ditamai hotelul sa nu mai detina un amarat de cearceaf iar dupa insistente si priviri urate la adresa mea, au fost de acord sa imi schimbe cearceaful, insa cu unul de o singura persoana. Gestul a fost extraordinar de urat (mai ales in situatia in care aveam nervii intinsi la maxim datorita starii medicale a copilui) si sunt curios daca copilul patronului se afla in situatia fiului meu iar eu ii ofeream respectivele reprosuri, ce ar fi spus?

As mai adauga ca i-am observat pe cei doi de cel putin 15-20 de ori si niciodata nu au avut masca la gura desi tot restul angajatilor foloseau respectiva masca.

2. Serviciul de curatenie - Desi check-out-ul se face la ora 12.00 iar check-in-ul se face la ora 16.00 (timp arhisuficient de a curata camerele), in ziua de sambata, la ora 08.00, s-a inceput curatenia generala in camera alaturata fapt care ne-a trezit din somn si ne-a atras o alta dezamagire.

3. Posibilitatea de a te contacta de boala la stomac: Desi exista sansa medii ca acest fapt sa nu fie datorat hotelului, fiul meu in a doua zi, eu in a treia zi si sotia in seara dupa ce am plecat de la hotel, am contractat o stare de greata si am vomat. Mentionez ca aceasta intamplare nu a mai avut loc in alte vacante si nu gasi alte explicatii de unde am contractat aceasta afectiune intrucat anterior primelor simtome, am servit micul dejun si cina doar la restaurantul hotelului, plus balaceala de la piscine.

Parti rele:

1. Zgomotul de fundal - Desi hotelul are 9 (noua) etaje iar noi am fost cazati la etajul al patrulea, intrucat muzica de la restaurant (etajul 3) si de la piscine (etajul 2) era la un volum foarte tare si incepea undeva in jurul orei 08.30 si se termina pe la 22.00 iar aerisirea din tavan a piscinelor era exact in dreptul geamului din camera noastra, efectiv am fost deranjati de muzica respectiva.

As mai adauga ca hotelul este in curs de amenajare si am fost deranjati undeva in jurul orei 08.30 de zgomot de bormasina in pereti invecinati, precum si de muncitorii zilieri ce discutau cu voce tare.

2. Caldura din camere - In momentul in care am ajuns in camera am constatat ca aerul conditionat era pornit la 26 de grade iar caloriferul era cald. Ulterior, dupa ce am oprit AC-ul, caloriferul s-a racit iar pe timpul noptii efectiv ne-a fost frig si a trebuit sa ne invelim cu plapuma. Consider ca nu este ok pentru un hotel de patru stele, mai ales ca erau maxim 6-8 familii cazate iar incalzirea respectivelor camere nu ar necesita un mare consum al centralei termice.

Parti ok:

1. Parcarea: In lateralul hotelului este un teren viran unde pot incapea lejer cel putin 20 de autoturisme si nu am fost taxati suplimentar pentru ca am parcat masina acolo.

2. Restaurantul: Micul dejun a fost destul de bun iar meniul a la carte cuprindea destule preparate pentru orice gust.

Parti bune:

1. Calitatea hotelului: Hotelul este nou nout, totul arata impecabil iar calitatea materialelor de constructie si a finisajelor este de foarte buna calitate.

2. Bunul simt al angajatilor: Cu exceptia celor doi patroni indicati mai sus, nu am ce sa reprosez celorlalti angajati care au fost tot timpul cu zambetul pe buze si dornici sa ne asigure confortul.

Parti foarte bune:

1. Piscinele: La capitolul centru spa, hotelul dispune de trei piscine foarte curate, moderne si de calitate superioara. Totul e facut ca sa te poti relaxa in cele mai bune conditii.


[fb]
---
Trimis de pavel1987 in 07.03.21 23:33:30
Validat / Publicat: 08.03.21 08:26:00

VIZUALIZĂRI: 3825 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pavel1987); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
[1300 PMA] [600 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10400 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX [08.03.21 08:25:06] »

Mutat în rubrica "Imperial Hotel & Spa, BĂILE OLĂNEȘTI" (nou-creată pe sait)

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

​​

webmaster [10.03.21 13:33:10] »

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

pavel1987 [10.03.21 15:37:36] »

@webmasterX:  Da, locatia G. P. S. este corecta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
danutza_angscris / TELEFON [29.05.21 07:08:58] »

Cat durează sesiunile de spa în contextul actual la acest hotel? Reușești să te programezi de două ori / zi? (în unele hoteluri se face programare la recepție pe cate 1,5 ore / sesiune spa)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
danutza_ang, pavel1987
Alte impresii din această RUBRICĂImperial Hotel & Spa:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03528094291687 sec
    ecranul dvs: 1 x 1