ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.02.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 05.02.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2020
DURATA: 2 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 6, 4
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Rezervarea nu contează

TIPĂREȘTE

N-am crezut că e un dezavantaj sa fii client fidel al unui hotel. Iată că în România se poate.

Hotel Minerva, Băile Herculane. Nu e necesară plata în avans. Rezervarea a fost făcută cu o săptămână înainte. Mă aveau în baza de date. Client serios, nu am anulat nici o rezervare.

Am stat în toate tipurile de camere mari: apartament, suită deluxe, suită executive. E o mică diferență între deluxe și executive, deluxe are 2 televizoare, absolut necesare pentru 2 adulți, 2 copii și un pat în loc de canapea pentru cei mici.

De această dată, am preferat Deluxe. Am făcut rezervarea telefonic, cu o săptămână înainte și confirmarea cu o zi înainte să ajung.

Bagaje, copii incantati (nu am plecat niciunde în 2020). Un weekend de piscină și relaxare. Aș fi vrut.

Test COVID rapid la cazare. E ok, ne-au spus asta. Negativ la amândoi adulții. Intrăm. La recepție ni se spune că suntem cazati la etajul 13.

Problemă, pentru că mentionasem că vreau cea mai mare cameră și întrebasem când am făcut rezervarea si etajul la care sunt cazat. Era etajul 11. Am stat și la 13, dar nu mai știam când. Așa că am întrebat dacă e la fel cu 11 si le-am spus că nu mi se pare normal să vreau și să rezerv o cameră și să primesc alta.

Oricum, la ora la care am ajuns, aproximativ 15.30, după efectuarea testului ora 16.00, camera de la etajul 13 nu era gata curățită că sa putem să ne cazam.

Au încercat să mă convingă să stau acolo, am cerut să vină managerul si am încercat să-i explic domnișoarei de la recepție că nu e normal să se întâmple așa ceva.

Apare doamna manager, o întreb ce alte opțiuni mai am, îmi oferă dacă nu îmi convine 13 sa îmi dea apartament la etajul 5 sau camera de handicapați care are facilitati cică asemănătoare. Refuz din prima la handicapați, mă gândesc că poate ajunge un copil care chiar are un handicap.

Mergem să vedem apartamentul si camera de la 13, mai mici decât suita deluxe. Le refuz.

Acum vine marea lovitură. Zice ca noi să plătim testele, că dânsa le cumpără și plătește si personalul medical. Dar banii mei de combustibil, timpul pierdut și nervii mei, cine-i plătește, doamna manager?

Am plecat fără să plătim, dar nici că mă mai întorc vreodată la ei. Evident, au dat-o altcuiva în ziua în care am ajuns, din moment ce am confirmat rezervarea cu o zi înainte.

Așa că recomand, dacă îi alegeți, să cunoașteți exact camera în care vă cazati, pentru că doamnele de la recepție le mai schimbă după principiul primul venit, primul servit.

Rezervarea nu contează.


[fb]
---
Trimis de Vlad.Dracula in 05.02.21 22:37:09
Validat / Publicat: 06.02.21 08:46:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE.

VIZUALIZĂRI: 2172 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Vlad.Dracula); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.02.21 08:45:55]
»

@Vlad.Dracula: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.​​

nicole33
[06.02.21 15:14:04]
»

@Vlad. Dracula:  

N-am crezut că e un dezavantaj sa fii client fidel al unui hotel.....

​ Client serios, nu am anulat nici o rezervare.....

Am stat în toate tipurile de camere mari: apartament, suită deluxe, suită executive.

Am înţeles că nemulţumirea legată de schimbarea camerei rezervate iniţial te-a determinat să pleci fără a te caza​ şi că nu intenţionezi să revii la Minerva pe viitor, dar nu am înţeles de ce nu ai găsit disponibilitatea de timp de a povesti şi despre vizitele anterioare, reuşite, din moment ce ai tot revenit.

Nu mi se pare corect să scrii DOAR atunci când eşti nemulţumit.

​AFA NU ESTE o condică de reclamaţii aşa cum, din păcate, o consideră unii.

Vlad.DraculaPHONEAUTOR REVIEW
[06.02.21 21:35:40]
»

@nicole33:  am scris rating la tot, am și spus că eram client fidel, mie mi se pare foarte firesc să spun asta.  

Așa ceva nu trebuie să se întâmple. Cred că ai mai călătorit, ai mai făcut rezervări.

Ce plătești, aia primești. Eu nu am pățit așa ceva niciodată.

Să rezerv o cameră și să primesc alta. Niciunde în lume.

Motiv pentru care am scris această experiență neplăcută care, repet, într-un hotel de 4 stele, nu trebuia să se întâmple. 

Și să atenționez eventualii clienți ce pot să pățească. ​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33
[06.02.21 22:00:38]
»

@Vlad. Dracula:  

Se pare că nu ai înţeles ideea sau nu m-am exprimat eu suficient de clar.

Mi-ar fi plăcut să-ţi fi citit pe AFA şi impresiile POZITIVE, după experienţele anterioare satisfăcătoare la acest hotel, deoarece altfel nu cred că ai fi revenit iar şi iar.

​Nu-mi place când un client "fidel" nu scrie DECÂTatunci când este nemulţumit​ de un aspect sau altul. Doar când are ceva de reclamat, deoarece atunci când totul este bine nu consideră util să împărtăşească şi cu alţii.

Nu-mi amintesc să fi rezervat vreodată o anumită cameră la un hotel de 14 etaje cum este Minerva, ci doar un tip de cameră, generic, solicitând un etaj superior. Poate doar în cazul pensiunilor cu un număr foarte redus de camere şi asta rarisim​, când existau preţuri şi condiţii diferite

​Cu siguranţă eu nu aş fi bătut drumul până acolo pentru a mă întoarce acasă doar pentru că m-am enervat că nu am primit fix o anumită cameră, dar fiecare face cum consideră.

Am fost şi eu acolo la Minerva şi, în pofida minusurilor evidente ale acestuia​, îl consider încă o bună opţiune de cazare în Herculane. Camerele sunt micuţe, dar cochete, restaurantul este slăbuţ pentru cele patru stele şi pentru preţurile practicate, dar partea de piscine şi SPA este la superlativ şi va atrage mereu doritorii de bălăceală. ​

Vlad.DraculaPHONEAUTOR REVIEW
[07.02.21 11:36:22]
»

@nicole33:  Cam așa am și pus recenziile mele, exact cum ai scris în ultima parte. Piscină cu apă caldă, 30 grade, și sauna, am dat un 9. Mâncarea prea puțin diversificată, meniu fix la restaurant. Hotel și condiții de cazare mulțumitoare, dar aș spune cele mai bune din Herculane.  

De ce am revenit? Păi e simplu. Proximitatea locației de casă în primul rând, apoi băi termale + saună + sală de fitness.  

Sunt o persoana pretențioasă, în general iau de la 4 stele în sus și vreau să cunosc perfect condițiile de cazare.

Poate la 3 stele nu contează, dar în general rezerv camerele de top dintr-un hotel. Cam ce au mai bun, toate facilitățile.

Așa am făcut și acum. Dacă mă cazam la cameră simplă unde sunt 200, nu avea importantă, puteam să primesc orice altă cameră.

Dar când am ales una de vârf, ce au ei mai bun, pe aia mă așteptam să o primesc, nu una inferioară. Astea mai de top sunt vreo 20 si suitele 8 parcă.

Sper că acum m-am făcut înțeles.

Asta e, sunt pretențios la condițiile de cazare, am fost un client fidel, am făcut rezervarea înainte, mă așteptam să primesc ce am rezervat, nu altceva.  

În fond, pentru asta și plătesc. ​ ​​​​​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MDPHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[07.02.21 13:43:38]
»

@Vlad. Dracula

Cam așa am și pus recenziile mele...

"Recenziile" implică un număr mai mare decât... una singură (câte ai publicat aici până în prezent).

Mă tem că Nicole are dreptate - chiar nu ai înțeles ceea ce a vrut ea să spună: adică să fi scris acum un an, doi sau trei în urmă, atunci când ai fost acolo și ai fost mulțumit, deci să fi scris atunci câte un articol separat pentru fiecare dintre acele sejururi.

În fond, pentru asta și plătesc.

Oricum, acest articol nici măcar nu ar fi trebuit să fie publicat de sine stătător, având în vedere că acum nu ați fost cazați măcar o noapte (adică nu ai plătit pentru cazare chiar nimic).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Nasshu
[07.02.21 15:26:02]
»

@Vlad. Dracula: De acord cu tine, cand rezervi o anumita /tip de camera, apai pe aia sa o primesti!

Notele sunt setate pe zero, acum, nu prea vad ce ai evaluat pe baza experientelor anterioare. Sper ca erau totusi in ' ' nota' ' generala!

Oricum e bine sa scrii, ca de bine / ca de rau (de preferat in ambele cazuri nu numai la suparare) !

Ce mi se pare interesant si nu am auzit/vazut pina acum in niciun review (publicat pe AFA) este:

Test COVID rapid la cazare. E ok, ne-au spus asta. Negativ la amândoi adulții. Intrăm.

Nu stiu citi (hotelieri, chiar de TOP) fac asta! Din partea un mare ZECE, pentru Minerva!

Vlad.DraculaPHONEAUTOR REVIEW
[07.02.21 18:16:21]
»

@Dragos:  Nu schimbă cu nimic datele problemei, nu e ok să pierzi o rezervare.  

Recenzii au pus multi ​alții. Părerea mea nu e diferită. Sunt convins că au fost scrise, văzute, verificate.  

E foarte aproape de locul unde stau, de asta am și venit des. În Herculane e printre cele mai bune locuri de cazare.   

Apa termală nu e chiar termală, nici mâncarea nu e deosebită, meniu sărac, nu ai multe de ales.

Piscină, saună si sală de fitness ​e combinația ideală pentru mine.

Prin postarea mea am vrut să atrag atenția că astfel de lucruri se întâmplă acolo.

Și mi se pare absolut corect să informez eventualii viitori clienți de acest lucru.

Voi nu de asta vă uitați pe recenzii, ca să vedeți ce e bine și ce e rău într-un loc anume?

Nu văd ce e în neregulă cu postarea, e un avertisment că nu e totul roz. ​​​​​​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[08.02.21 10:15:30]
»

@Vlad. Dracula:  nu e absolut nimic în neregulă cu postarea, nici nu am spus așa ceva.

Ideea era că e bine să scrii (separat!) și când mergi undeva și te simți bine, nu doar când dai de ceva nedorit!

Iar când totuși mai mergi pe undeva și NU te și cazezi acolo măcar o noapte, conform regulamentului de aici, (cel puțin teoretic) nu ai dreptul la un articol de sine stătător decât în anumite cazuri excepționale (pesemne s-a considerat că al tău facce parte dintre acestea).

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Vlad.Dracula
Alte impresii din această RUBRICĂMinerva Grand Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046390056610107 sec
    ecranul dvs: 1 x 1