ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 24.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 9
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cu siguranță nu voi reveni. M-am simțit puțin înșelat pentru banii pe care i-am plătit

TIPĂREȘTE

Am ales sa scriu aceste impresii, doar pentru ca acest site mi-a fost de un real ajutor când am luat decizia de a pleca în concediu.

Eu am plătit pentru 2adulti și un copil de 9 ani 1400 euro, începând cu 17.07.2020 pentru 7 nopți de cazare.

Din punctul meu de vedere, camera în care am fost cazat este de 5 stele.

Serviciile și mâncarea sunt mai proaste ca un hotel de 4 stele din Duni.

Poate în anii trecuți altfel au stat lucrurile, eu vorbesc despre ce am primit de banii pe care i-am plătit anul acesta.


despre SERVICII

Cu siguranță ar fi fost nevoie de mai multe persoane în staff, pe plaja., la piscina, iar despre animație, ea lipsește cu desăvârșire.

Personalul din restaurante a fost foarte amabil.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Deși camera a fost fără nici o problema, lenjeria a fost înlocuită o singura data, într-un sejur de 7 nopți.

Lovitura de gratie am primit-o în a treia zi de cazare când, după ce am observat ca doamna de la curățenie din nou nu ne-a lăsat gel de dus și șampon la baie, am sunat la recepție iar răspunsul a fost următorul : politica hotelului este ca fiecare camera primește gel de dus și șampon DOAR în prima zi de cazare. Dacă am nevoie, pot sa imi cumpăr de la magazinul din fata hotelului.

Așa ceva, într-un hotel de 5 stele, este inacceptabil!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

În nici un caz mâncarea nu a fost de 5 stele.

Am mancat în tot sejurul doar doua mese care se pot încadra la acest nivel, la restaurantul a la carte.

E totuși ciudat sa te duci la un hotel de cinci stele și sa mănânci o săptămână doar burger, doar pentru ca aia era cea mai buna mâncare, nu?

Mâncarea la Marina Royal Palace, în Duni, este cu MULT peste ce oferă acest hotel din toate punctele de vedere : calitate, diversitate, cantitate.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja curata, Dar : prea puține șezlonguri pe plaja!

Chiar dacă aveau vreo 200 de șezlonguri stivuit pe plaja, nu le-a așezat nimeni, sa le poți folosi.

Daca veneai pe la 10 la plaja, trebuia sa îți iei singur șezlong de unde puteau, sa îl pui unde găseai loc, și tot asa...

Totala dezorganizare și cu prosoapele pentru plaja, pe care nu aveai unde sa le inlocuiesti


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Nu exista distracție. Pentru ca ce fac fetele alea doua seara, nu se poate numi animație...


[fb]
---
Trimis de Cronnos in 30.08.20 20:58:26
Validat / Publicat: 30.08.20 21:33:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Duni, BELLVILLE„MARINA ROYAL PALACE, GOLDEN SANDS HELENA PARK

VIZUALIZĂRI: 1849 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cronnos); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[30.08.20 21:19:16]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 00921&hid=25526.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

serban1772
[31.08.20 07:26:16]
»

@Cronnos

"Mâncarea la Marina Royal Palace, în Duni, este cu MULT peste ce oferă acest hotel din toate punctele de vedere : calitate, diversitate, cantitate. "

Din pacate nu a relatat nimeni ca sa stim cum a fost anul acesta, in conditii de criza si la Marina Royal Palace.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
serban1772
Alte impresii din această RUBRICĂHVD Reina del Mar Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045855045318604 sec
    ecranul dvs: 1 x 1