ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 30.05.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 4 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 9
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Vacanta in Albena la hotel Boryana

TIPĂREȘTE

Anul acesta in contextul Covid am stat foarte mult pe ganduri daca sa mai mergem sau nu in concediu, ... si daca totusi alegem sa mergem unde? Romania? Bulgaria? Grecia? Turcia?

Pe masura ce zilele treceau apareau noi informatii, noi restrictii de calatorie cu privire la zona in care am fi vrut sa mergem.

In cele din urma ne-am luat inima in dinti si am ales sa mergem in Albena la hotel Boryana, un hotel de 3 stele, in contextul in care aveam doua familii de prieteni deja acolo. Ne-au asigurat ca lucrurile sunt ok, oamenii sunt relaxati, iar personalul este foarte bine echipat in ce priveste protectia fata de acest virus.

Initial am stat pe ganduri daca se merita sa mergem la acest hotel citind mai multe impresii ale celor care au fost acolo. Impresiile lor nu erau prea bune, cam nimic nu recomanda aceasta locatie. Dar avand in vedere ca acolo erau deja prietenii nostri (scuze ca ma repet), am zis sa mergem si noi. Am facut rezervarea la agentia din orasul nostru platind pentru 5 zile suma de 650 euro (2 adulti si un copil de 9 ani), in regim all inclusive si vedere la mare.

Inainte de plecare am achizitionat online vigneta de Bulgaria, platind 37 ron pt 7 zile.

Joi (30.07.2020), ora 3 am plecat spre mare, alegand ruta Brasov-A3-A2-A4-alegand sa iesim din tara pe la Vama Veche. In vama doar 3 masini, ne-au verificat doar actele masinii si ale noastre de identitate, niciun alt control de temperatura sau declaratia pe care o cereau bulgarii (declaratie pe care am primit-o de la agentia din Ro atunci cand am primit biletul).

Am gasit hotelul foarte repede, am gasit si parcare acolo deoarece langa hotelul nostru Boryana se afla hotelul Nona ce anul acesta nu a fost deschis, iar spatiile de parcare libere ale lui au putut fi folosite de celelalte hoteluri. Plata parcarii se face la sfarsitul sejurului si este de 10 leva pe zi, se plateste la hotel cand se preda cheia si camera.

Receptia:

-destul de moderna, curata, spatioasa. Pentru cazare am asteptat cam 3 ore in ideea in care initial au vrut sa ne dea camera cu vedere spre parc desi noi achitasem pt vedere spre mare. Pana sa primim camera ne-au pus bratarile la mana si am putut merge la masa de pranz.

Masa:

- pentru prima zi, fiind si destul de obositi dar totusi bucurosi ca am ajuns la mare si suntem si cu prietenii nostri dragi nu ne-am concentrat pe cat de bogata sau de diversificata este mancarea. Puteai lua masa in interior, acesta fiind spatios si aerisit sau puteai sa mananci pe terasa afara si aici fiind suficiente mese disponibile. Pe durata sejurului noi am stat doar afara pe terasa.

Pe masura ce timpul trecea ne convingeam ca felurile de mancare erau cam aceleasi si nu foarte multe.

Se facea si gratar, de exemplu noi am prins in 3 zile gratar, s-a facut peste, pulpe de pui si mici specifici bulgaresti (lungi si subtiri)

Ca si plus al servirii a fost faptul ca aveau personal care sa ne serveasca in functie de ce doreai. Nu aveai acces la farfurii, ei iti dadeau farfuria cu mancarea solicitata, iar tacamurile le gaseai asezate pe masa invelite in servetel. Practic aveai convingerea ca nu sunt alti turisti ce pun mana pe mancare apoi o lasa acolo renuntand la ea.

Ca si minus si asta destul de mare, fapt constatat si reclamat de majoritatea turistilor era faptul ca daca vroiai de exemplu 2 pulpe la gratar, cel care te servea refuza sa faca asta, spunand ca managerul i-a spus ca trebuie sa dea o bucata la fiecare, nu avea voie sa dea mai mult. Fiecare membru al familiei trebuia sa stea la coada daca vroia cate ceva.

Sincer m-a nemultumit tare de tot acest aspect, m-a determinat sa merg sa stau de vorba cu managerul sau seful de sala asa cum ii mai spuneau ei, sperand ca acesta sa reglementeze aberatia aceasta. Dar surpriza, ... acesta imi spune ca este normal ca fiecare persoana sa primeasca doar cate o pulpa, daca mai vreau alta sa stau din nou la coada eu sau un alt membru al familiei. Chiar m-a bufnit rasul ????, i-am spus ca aici confunda regimul de masa pentru care noi cei care am platit trebuie sa beneficiem. L-am intrebat ce inseamna pentru el all inclusive?!! Ceea ce fac ei inseamna ca nu noi hotaram cat sa mancam... ci cu siguranta ei, iar acest lucru nu este normal. La insistentele mele a venit cu mine la persoana ce se ocupa de gratar, el fiind tot cel care si servea, cerandu-i sa nu mai limiteze portia. Bineinteles ca acesta nu a primit cu ochi buni acest lucru dupa ce deja se certase cu destui turisti la fel de nemultumiti.

Ca si paranteza inainte sa merg la manager sa-i semnalez aceasta nemultumire, inaintea mea la rand s-a aflat o persoana ce in momentul solicitarii gratarului pe langa faptul ca nu i s-a dat decat o bucata, aceasta era nefacuta (avand sange in jurul osului destul de mult), normal ca omul a refuzat-o cerand alta, iar cel de la gratar nu i-a satisfacut cererea spunandu-i ca este buna, nu are motiv sa o schimbe. Sincer omul a plecat spunandu-i ca nu ii mai trebuie nimic (nici mancare nici hotelul respectiv cate zile mai traieste... pe bune dreptate, nu?). ????????

A doua zi a urmat gratarul facut cu mici, credeti ca si-a schimbat comportamentul cel de la gratar?

Banuiesc ca ati intuit bine, raspunsul este nu!! De aceasta data portia pe care a hotarat ca o poate lua fiecare turist era de maxim 2 mici, bine ca nu aveau gustul micilor nostri, ca atunci ar fi fost o pierdere, dar la gustul micilor lor eu nu am putut manca nici macar unul.

Nu era singurul batut in cap (scuze exprimarea) din cei care serveau. De exemplu se faceau intre mese clatite. Cel care le facea, atunci cand cineva solicita mai mult de doua clatite incepea sa comenteze si sa vocifereze ceva in limba lor, avand si o privire incruntata de-ti venea sa-i faci clatita batic in cap!!

Prajituri si fructe:

Banane, prune si portocale taiate feliute au fost singurele fructe avute pe durata sejurului.

Prajituri insemnand doar chec simplu si un fel de cozonac cu rahat. Bagau 1 sau 2 torturi micute in fiecare zi si cine venea printre primii la masa apuca, cine venea mai tarziu nici nu stia ca s-a servit si asa ceva. Erau unii care ii vedeai ca prima data mergeau la tort si fara exagerare isi puneau jumatate din el pe farfurie... legea junglei... asta este... no comment.

Inghetata:

Diversificata, dar frigiderul lor nu era frigider, la cat de moale era cand o punea in cornet, o puteai bea cu paiul destul de bine. Le-am spus sa dea temperatura mai mult la minus, dar au spus ca asa este frigiderul, nu are ce sa-i faca.

Cafeaua:

In limitele normale, am mai fost la hoteluri de 4 stele in care cafeaua era mai slab calitativa.

Bauturi :

Sucuri cu acid si fara in limitele normale atat timp cat te straduiai sa le bei imediat ce erau reci, daca le lasai mai mult de 5 minute nu mai aveau niciun gust.

Berea si vinul destul de ok, restul bauturilor nu am incercat.

Piscina:

Destul de mare si curata, dar nu am intrat in ea avand in vedere ca hotelul este pe plaja am profitat de apa marii.

Plaja:

Curata, hotelul dispune de plaja privata si fiecare camera are dreptul la 2 sezlonguri si o umbrela ce sunt puse la distanta corespunzatoare de ceilalti turisti. Intrarea in apa este lina, apa limpede, nisip fin. Plaja de nota 10.

Camera:

Pana la urma am primit o camera la etajul 8 cu vedere spre mare asa cum achitasem initial. Camera in limitele unui hotel de 3 stele, dar am apreciat ca zilnic se facea curatenie si daca aveai nevoie de prosoape, hartie... doamna de la curatenie era foarte prompta, am si recompensat-o din proprie initiativa pt modul asumat in care isi facea treaba.

Paturile le-am unit obtinand unul foarte mare cu saltea confortabila si odihnitoare. Am avut si un fotoliu pat pe care am ales sa-l folosesc eu, paturile cedandu-le de bunavoie sotiei si fetitei.

Baia curata, fara mirosuri, ce este drept am luat la noi ceva dezinfectanti de toaleta, cada, chiuveta, dar inca de la intrarea in camera noi nu am simtit niciun miros suspect, asa cum unii s-au plans.

Balconul, incapator, avand si un suport in care puteai usca rufele.

Vederea spre mare a fost magnifica, splendida, incantatoare... mai mare dragul sa stai in balcon dimineata ca sa admiri rasaritul (am facut asta si direct de pe plaja) sau seara admirand statiunea plina de freamat si lumini.

 

Prin acest articol nu vreau nici sa incurajez nici sa descurajez pe cei ce doresc pe viitor sa mearga aici. Este un punct de vedere personal pe care am dorit sa-l impartasesc celor care doresc sa afle cateva impresii cu privire la acest hotel.

Nu ma pot plange de tot personalul deoarece unii de exemplu cei care lucrau la bar si ofereau bauturile erau foarte amabili, prietenosi, mai mare dragul sa stai in compania lor, cu unii chiar am schimbat numere de telefon. Dar altii din personal, gen cel care facea gratarul, cel care facea clatitele sunt persoane de care nu mi-as dori pe viitor sa mai intalnesc in eventualitatea altui concediu. Unii ca ei iti strica toata vacanta.

Asa ca hotelul are buline albe si buline negre, acum fiecare stie cat de sensibil este, ce asteptari are de la un hotel mai ales ca este unul de 3 stele si nu vorbim de 4 sau 5 stele in care pretentiile sunt firesti mai ridicate.

Drumul spre casa l-am facut alegand sa ne intoarcem de aceasta data pe vama Negru Voda, aici gasind 4 masini in fata noastra dar si 3 camioane, asteptand cam 30 minute pana sa terminam formalitatile vamale.

Sper ca nu v-am plictisit cu detalii inutile. Sa trecem cu bine peste aceasta pandemie si sa ne bucuram de vacante frumoase alaturi de cei dragi!!!

Tot binele!!!


[fb]
---
Trimis de NELUTU D-tru in 04.08.20 11:55:59
Validat / Publicat: 04.08.20 12:29:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur :Grifid Hotel Bolero, Grifid Hotel Metropol, Hotel Slavey, Cooee Mimosa, Hotel Sofia.

VIZUALIZĂRI: 2234 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (NELUTU D-tru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 Imagine de desktop 2.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25850 PMA (din 29 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.08.20 12:18:12]
    »

    Foarte bun review-ul

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 100317&hid=1849.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​

    webmasterX
    [04.08.20 12:25:43]
    »

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    NELUTU D-truAUTOR REVIEW
    [04.08.20 12:40:40]
    »

    @webmasterX:  ma bucur sa pot scrie un  nou articol dupa ceva pauza. Sper sa fie de folos. Va doresc tot binele tuturor.

    webmasterPHONE
    [04.08.20 13:55:43]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    NELUTU D-truAUTOR REVIEW
    [04.08.20 14:38:54]
    »

    @webmaster:  multumesc.

    Zoazore
    [04.08.20 15:17:28]
    »

    @NELUTU D-tru:  Superb! Mi-ai trezit dulci amintiri! 2011 si 2012 au fost anii cand am stat acolo!

    Si noua ne-a placut mult hotelul asta! Pacat c-au lasta stacheta jos la mancare. Restul e cum stiam!

    Pozele sunt fantastice! ​​ Multumesc mult!

    NELUTU D-truAUTOR REVIEW
    [04.08.20 15:35:35]
    »

    @Zoazore:  Ma bucur ca am trezit o emotie puternica pozitiva, emotie in lumina anilor trecuti. Erau la hotel turisti romani ce au mai fost acolo cu 4,5 ani in urma ce spuneau ca atunci lucrurile stateau mult mai bine.

    ​Asa cum am scris sunt lucruri negative si lucruri pozitive. Am preferat sa ne bucuram de cele bune, dar nu am avut cum sa le ignor si pe cele rele. De exemplu o familie de romani au cerut ca masa lor sa fie curatata mai bine dupa ce a fost eliberata de cei dinainte.

    ​Cel care a venit sa curete masa a spus ca aici nu se accepta limba romana, doar in engleza daca vroiau sa adreseze vreo cerere, ... chiar mi s-a parut deplasata remarca lui, chiar usor rautacioasa. In fine...

    ​Multumesc pentru cuvintele de apreciere.

    Dan&EmaPHONE
    [05.08.20 08:12:29]
    »

    Foarte utila postarea ta. ​​ Abordarea de la gratar este menita sa te indispuna in concediu. O cerinta aparent banala - mai vreau o bucata - ​​este tratata cu refuz dar mai ales neprieteneste. Nimeni nu isi doreste. Daca ne strica ziua sau nu, tine de cum puten trece peste asta, indiferent insa cum o facem minusul ramane si e foarte bine ca l-ai punctat. ​​

    Felicitari pentru articol si expunerea deschisa, sincera, a impactului acestei locatii asupra ta. ​​

    Numai bine! ????

    NELUTU D-truPHONEAUTOR REVIEW
    [05.08.20 09:46:24]
    »

    @Dan&Ema:  Ma bucur pentru aprecieri. Da, e trist ca uneori întâlnim situații si oameni ce ne pot strica ziua sau concediul. Este adevarat ca cel mai mult contează cum noi reușim să gestionam situatia si sa trecem mai departe, bucurandu-ne de faptul că suntem impreuna cu cei dragi si asta contează enorm.

    Toate cele bune!!

    Aurici
    [05.08.20 22:06:01]
    »

    Foarte bune observațiile tale. Uite așa citim și noi printre rânduri și alegem.

    Iar pozele foarte, foarte frumoase și clare. Cu ce aparat le-ai făcut?

    Mulțumim pentru impresii, vară frumoasă în continuare! ​​

    NELUTU D-truAUTOR REVIEW
    [06.08.20 09:45:45]
    »

    @Aurici:  Multumesc pentru cuvintele de apreciere. Cat despre aparatul cu care am facut pozele, este vorba despre un Lumix Panasonic de care sunt foarte multumit si de care imi este greu sa ma despart de el, desi ne aflam  in era tehnologiei moderne cand majoritatea persoanelor le considera depasite sau nu le mai vad utilitatea avand in vedere ca avem la indemana  telefoanele mobile cu camere performante.

    O vara la fel de frumoasa si vacante deosebite.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici, Dan&Ema, NELUTU D-tru, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂBoriana Hotel [Boryana]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073623895645142 sec
    ecranul dvs: 1 x 1