ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Roman, Neamt
ÎNSCRIS: 04.08.20
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 4
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Hotel Arcadia - un hotel mediocru cu pretentii de 4 stele

TIPĂREȘTE

Am petrecut in sejur la acest hotel in perioada 29.07-03.08.2020, in camera dubla deluxe cu vedere frontala la mare. Am ales acest hotel in urma recenziilor citite pe internet. Prin urmare consider ca experienta mea poate ajuta alte persoane sa faca o alegere mult mai potrivita.

Hotelul este amplasat in Mamaia Sat, aproape de Navodari, la cativa metri de plaja privata a hotelului. Vederea spre mare a hotelului este restrictionata partial de blocurile in constructie, apartinand Opera Residence.

Costul camerei a fost de 4100 RON / 5 nopti cazare cu mic dejun - 2 adulti si 1 copil de 4 ani.


despre SERVICII

Am fost extrem de nemultumit de atitudinea personalului inca din prima zi cand am sosit. In niciun caz nu se ridica nici la nivelul hotelurilor de 3 stele, ce sa mai vorbim de 4 stele, cat pretinde ca are acest hotel.

Cazarea se face incepand cu ora 16.00 (nu 14.00 ca la majoritatea hotelurilor). Noi am ajuns acolo la ora 14.00 si am mers pe terasa restaurantului sa luam pranzul. Fetita mea de 4 ani mi-a cerut sa mearga la baie, care era in interiorul restaurantului. Nu aveam masca de protectie la mine (o uitasem in masina). Am intrat in restaurant si am cerut o masca de protectie, sa merg cu fetita la toaleta. Raspunsul a fost: "Daca nu aveti masca de protectie, sa mearga doar copilul". Asta in conditiile in care toaleta era la etaj si fetita are doar 4 ani... Mi s-a parut de o nesimtire crunta.

Un alt angajat de la restaurant i-a spus sotiei ca au masti de vanzare la receptia hotelului, la un pret corect, ca ei nu fac contrabanda cu masti... Asta in conditiile in care alte hoteluri de 4 stele care se respecta le ofera gratuit... vezi hotel Phoenicia de langa.

Culmea lipsei de profesionalism a conducerii care face aceste reguli si a personalului care le transmite a fost cu o seara inainte sa ne decazam. Am fost sunati la ora 19.00 de la receptie sa ne spuna ca au fost gasite la noi in camera 2 prosoape patate (nu ne-au spus cand sau cu ce, iar descrierea de pe factura a fost: unul patat cu galben, unul patat cu rosu) si ca trebuie sa platim costul tratamentului chimic special care a fost aplicat pentru a le curata: adica 50 RON per prosop. Nu mi-a venit sa cred... un hotel de 4 stele sa se preteze la asemenea gesturi? Mai mult, a doua zi mi-au aratat la receptie o lista intreaga cu costuri pentru materiale deteriorate... dar lista aceasta nu se regasea si in camera, impreuna cu prezentarea celorlalte servicii (unde ar fi fost normal sa fie). Nu ni s-a intamplat niciodata, dar absolut niciodata, ca un hotel sa fie atat de "marunt" in gandire incat sa iti ceara bani pentru spalarea prosoapelor. Mai ales un hotel de 4 stele si la pretul platit, care este peste media celorlalte.

Sa nu mai spun ca la check-out ar fi vrut sa platesc si o nota de plata de la un pranz pe care nu l-am luat la restaurantul hotelului, dar care a fost trecut gresit pe camera mea. Noroc ca bonul de plata avea semnatura pe el si putea fi comparata cu semnatura mea de pe fisa de check-in si nu a trebuit sa fac plata pana la urma.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera a fost sub orice critica. Singurul lucru bun de acolo a fost salteaua.

In rest, pardoseala din lemn scartaia la fiecare pas, structura patului din lemn la fel scartaia de fiecare data cand te intorceai.

Aceeasi pardoseala din lemn este si pe holuri si nu va puteti imagina cum se aude in camera. Noi am stat la etajul 2 si auzeam pasii celor care urcau de la etajul 1. Plus ca mai erau copii care alergau pe holuri si iti era imposibil sa te odihnesti la pranz sau seara inainte de ora 11.00 - 11.30. Noroc ca fetita noastra nu doarme tot timpul la pranz si o putem culca si seara si pe la 11.

In camera este un dulap mic, in care nu incape mare lucru, iar televizorul mergea 5 minute, apoi se bloca alte 5 minute.

Curatenie s-a facut in fiecare zi, in sensul de aspirat, dat cu mopul si luam gunoiul, geluri de dus ne-au dat doar la cerere.

Lenjeria de pat NU A FOST SCHIMBATA NICIODATA in cele 5 nopti cat am fost cazati. Am asteptat in fiecare zi sa se schimbe, dar nu s-a intamplat. Politica hotelului este sa se schimbe la 2 zile, dar personalul de curatenie si de la receptie este mai preocupat sa iti caute prosoapele de pete decat sa iti schimbe lenjeria.

Camera cu vedere frontala la mare a devenit cu vedere partiala la mare si frontala la blocul aflat in constructie din fata hotelului, apartinand Opera Residence. Nu s-a lucrat la bloc cat am fost cazati acolo, asta a fost un lucru bun. Doar macaraua s-a defectat intr-o seara de la vantul puternic si a pornit alarma pana la 12 noaptea...


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun a fost bun, s-a servit in pe terasa hotelului Arena de 5 stele, dar in niciun caz nu este la nivel ce 5 stele, asa cum se evidentiaza cei de la hotel cand iti fac oferta.

A fost diversa, dar aceeasi in fiecare dimineata, nu au schimbat nimic. Cafeaua se serveste de la automat (instant si boabe), ceai, doua feluri de suc, apa plata si minerala.

Am luat masa la ambele restaurante din cadrul Arena Regia. Mancarea a fost buna, preturile medii spre mari. Acelasi meniu la ambele restaurante, doar ca la Arena (cel de 5 stele) preturile sunt mai mari. De exemplu, coaste de porc BBQ la restaurant Colonial (care apartine de hotel Arcadia) erau 55 RON, iar la restaurant Arena erau 85 RON (in descriere scria ca sunt coaste de porc Mangalita)... Ospatarii au fost mult mai amabili la restaurant Arena, in schimb.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Cel mai multumiti am fost de plaja. Plaja foarte curata, sezlongurile si prosoapele au fost incluse in pret. Intrarea in apa este foarte lina, apa foarte curata, fara alge. In prima zi apa a fost foarte foarte calda, ne-am simtit foarte bine.

Singura obiectie este legata de "rezervarea" sezlongurilor. Noi am ajuns miercuri dupa-amiaza si joi dimineata la 6.30 am iesit sa facem aerosoli pe plaja cu fetita noastra. Deja era ocupat in intregime primul rand de umbrele, dar nimeni pe sezlonguri. Mai mult, trei umberele cu cate 3 sezlonguri au ramas neocupate toata ziua, nu a venit nimeni sa stea pe ele, doar le-au "rezervat".

Ulterior, cred ca au fost ceva plangeri si lucrurile s-au schimbat (cred ca nu i-am auzit doar noi pe cei care strigau in gura mare "Lasa, ba, prosoapele acolo, ca venim si maine, sa fie rezervate. Doar suntem in Romania aici. ")

De a doua zi, plaja s-a deschis la ora 08.00 si chiar daca voiai sa vii de la 7 la plaja, trebuia sa astepti pana la ora 8 sa iti aduca salteaua de pe sezlong.

Barul de pe plaja ok, preturile cred ca sunt aceleasi in toata zona (de ex., 9 lei o bere Ciuc la draught).


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

In oferta pe care am avut-o, a fost inclus accesul la piscina exterioara (situata la etajul 1 al hotelului Arena). Piscina arata foarte bine, curata, am fost o singura data, dar nu am stat. Apa era rece si nu prea aveai unde sa stai la umbra, asa ca am plecat la plaja.

Hotelul Arena mai are si o zona SPA, dar este contra-cost (50% reducere pentru cei cazati la Arcadia). Nu am fost niciodata, deci nu pot spune nimic despre serviciile de acolo.


[fb]
---
Trimis de MarianFunaru in 04.08.20 10:55:23
Validat / Publicat: 04.08.20 11:28:35

VIZUALIZĂRI: 675 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MarianFunaru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Poza cu plaja
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [04.08.20 11:21:44] »

    @MarianFunaru: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    ​​

    webmasterX [04.08.20 11:28:25] »

    @MarianFunaru: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    neimportantscris / TELEFON [04.08.20 15:23:52] »

    @MarianFunaru:  

    Să-ți trăiască fetița, poza făcută de micuță este reușită, arată ce trebuie!

    Vorbind de petele colorate de pe prosoape, de porțiile atribuite eronat pe camera dvs, nu trebuie să vă surprindă dacă știați că cei care fac asta sunt din rândul celor fără experiență. Sunt mulți tineri, aproape copii, care în schimbul unor simbrii inconsistente, își completează inventivi veniturile cu mici bonusuri din "zugrăveli" textile. Iar de mâncat, trebuie și ei să mănânce, studențește (cu plata la altu' că la cât de cărpănoși sunt unii dintre șefii lor de la hotel, rămân cu pasta de dinți și hârtia igienică nefolosite (pe care și le aduc și pe astea de acasă)...

    damiscris / TELEFON [20.08.20 18:08:35] »

    Buna ziua! Precizez ca la ora actuala, noi suntem încă cazați la același hotel, in același tip de camera și vreau sa subliniez faptul ca sunt de acord cu cele scrise de dvs.

    Adineaori am fost sunați de la receptie, ca au găsite pete pe prosoape și necesita un tratament special.

    De asemenea, la fel, ne au cazat la ora 16 fix, spunându-ne clar ca nu ne poate caza mai devreme.

    Atitudinea personalului este sub orice critica. Pare ca nu au fost plătiți, ma refer la chelnerii de la restaurantul dinspre plaja și recepționerii de la hotelul Arcadia.

    La cazare, recepționera  ne-a dat cartele de acces, fără a ne explica noile reguli privind funcționarea restaurantelor.

    Când ne am dus seara la cel dinspre plaja, ni s-a spus ca ne trebuie rezervare. Am întrebat unde putem mânca și chelnerul a dat din umeri, Nespunându- ne ca la restaurantul de la Arena nu ne trebuie rezervare.

    Voi reveni cu o recenzie detaliata după terminarea sejurului.

    PS: Anul trecut am stat la același hotel și nu era așa. Chiar am scris o recenzie buna despre acest hotel - vezi impresii, îmi pare rău.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dami, neimportant
    Alte impresii din această RUBRICĂArcadia Hotel / complex Marina Regia [Mamaia Sat]:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.11880993843079 sec
    ecranul dvs: 1 x 1