ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.03.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 19.04.13
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
NOV-2019
DURATA: 7 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 43 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 15 MIN

Hotel foarte bun pentru relaxare dar și o bază buna pentru excursii

TIPĂREȘTE

Bună, tuturor,

Sper ca nenorocirea care s-a abătut asupra lumii noastre să se termine cât mai repede, să rămânem sănătoși și să ne reluăm viețile și drumurile de unde le-am lăsat. Aveți grijă de voi!

… …

După o vară cu 2 vacanțe întrerupte, pe la sfârșitul lui octombrie trecut, am convenit brusc că merităm câteva zile de relaxare, într-un loc cu soare, într-o perioadă în care nu-mi amintesc să fi plecat vreodată în vacanță. M-am convins chiar după saitul nostru că Egipt ar putea fi locul acela, dar era unul absolut necunoscut, pentru că până la gândul acesta brusc, să ajung în Egipt nu era deloc în planurile mele.

Am mai găsit o familie de prieteni cu care să mergem și spre deosebire de noi, care nu aveam niște teme făcute, ei aveau un nume de hotel de unde se întorsese nu știu ce cunoștință și ar fi vrut acolo.

Am căutat și eu hotelul respectiv, nu am găsit locuri pentru perioada noastră și pentru că era cam din scurt, aproape că-mi luasem gândul de la excursia asta. Îmi place să plec spontan, dar parcă pentru Egipt mai voiam puțin timp.

Tocmai ce-l tăiasem de pe listă când una dintre agențiile căreia îi răsfoisem saitul mi-a trimis, fără să-i solicit, o ofertă de la Hotel Steingerberger Aqua Magic, 5*, din Hurghada.

Cât am apucat să caut îmi clarificasem două lucruri: că, dacă ar fi să fie, aș vrea să zbor cu Tarom pentru că nu prea îmi plăcuse ce am citit despre alte companii aeriene care zburau la Hurghada și că pot să mai las de la mine la cazare, știind foarte bine ce fel de turist sunt, dar nu prea mult, pentru că așa am reținut din articolele de cazare pe care am apucat să le răsfoiesc.

Pachetul turistic care a costat 1035 de EUR a însemnat: zbor foarte bun cu Tarom (la 8,10 la dus și după amiază la întors), bagaj de mână și de cală, de mâncat și de băut în avion, transfer de la aeroport la hotel și invers și 7 nopți de cazare cu all inclusive la Hotel Steingerberger Aqua Magic din Hurghada. Prețul cam mic l-am pus pe seama tipului de cameră din ofertă (standard) și nu a hotelului, care avea recenzii bune pe net, așa că nu ne-am gândit prea mult și am luat oferta asta.

La hotel am ajuns în aprox 10 minute de la aeroport, cu un microbuz, hotelul fiind printre primele din capătul stațiunii, chiar unde începe Promenada Hurghada (sunt doar câțiva km, sub 5 cred, de la aeroport la hotel). De o parte și de alta a promenadei se află, față în față, două hoteluri care fac parte din același lanț: Steingerberger Aqua Magic și Steingerberger Aldau.

Ne-au fost reținute bagajele înainte de intrare, în timp ce noi am trecut spre recepție pentru check-in și cu toate că era destul de devreme, în jur de 12 cred, în cel mai scurt timp am intrat în posesia cartelei de la cameră și am fost îndrumați spre restaurant, ca să mâncăm de prânz și abia după aceea să ducem bagajele în cameră.

Recepția mare și frumoasă era deservită de câteva persoane care se ocupau de turiști. Am pus și noi 10 dolari în pașaport pentru o cameră mai bună, așa cum citisem că se procedează, dar cred că nu era cazul.

Corpul cu camerele standard era undeva în lateralul din dreapta al complexului, dar destul de aproape și de accesibil de la recepție. Noi am avut o cameră bună la etajul 4, iar prietenii noștri una ceva mai mică la etajul 2. Ambele cu balcoane mici, franțuzești, cu vedere laterală la piscine.

Cu toate că mie nu mi-a displăcut camera decât d. p. d. v. al balconului, dar asta știam de la rezervare, ne-am întors la recepție cu scopul de a o schimba, dacă tot dădusem 10 dolari. Recepționerul, foarte amabil, ne-a dat altă cartelă, dar camera era mai mică și parcă mai uzată decât prima, doar priveliștea era mai bună. Dar marele minus era că avea paturi twin, ceea ce nouă nu ne place deloc, așa că ne-am întors la prima cameră și acolo am rămas, chiar dacă recepționerul ne-a spus că a 3-a zi urma să i se elibereze camere mai bune, cu balcon mare și ne puteam muta. Nu am găsit un motiv serios să fac această trambalare și am rămas în camera de care eu am fost mulțumită. Ca idee, cred că la acest hotel nu merită puși cei 10 dolari în pașaport.

De la recepție am fost conduși către camere de un belboy, care ne-a cărat bagajele pe un cărucior, pentru că n-am fi nimerit singuri din prima. Un pic alambicat drumul la prima vedere dar nu a fost chiar așa. De la el am înțeles că hotelul are 700 de camere și că era ocupat la capacitate maximă, ceea ce ne dădusem seama și de la recepție, că are 10 piscine, un Aqua Magic pentru copii și unul pentru adulți... și ne-a înșirat el toate beneficiile pe care urma să le avem la hotelul lor.

Camera standard a fost destul de mare și mi s-a părut tipică hotelurilor litorale, iar ca încadrare nu trebuie să ai așteptări de 5*, ci mai degrabă de 3*. Vorbesc însă de camerele standard, să nu uităm. Un hol la intrare unde era dulapul de haine cu seif și intrarea în baie și camera propriu zisă cu pat dublu și un mobilier ușor obosit, cam asta era camera. Mobilierul însemna 2 fotolii cu o măsuță pe rotile între ele, pe care am folosit-o pe post de suport de bagaje, iar pe fotolii am pus (prea) multele perne pe care le-am găsit pe pat.

Prin cameră mai era un birou sub care era minibar-ul plin cu apă, cola, 2 cutii de bere și sucuri la cutie, iar deasupra lui era un fel de dulăpior cu etajere, pe care erau fierbător și zahăr, ceai, nes, 2 căni și o sticluță de vin din partea casei. Nici vinul nu l-am băut și nici ceai sau nes nu ne-am făcut în vreo zi. Minibar-ul a fost umplut în fiecare zi cu apă și răcoritoare mai mult decât puteam noi să consumăm.

Camera era parte a unui apartament, din câte ne-am dat seama, pentru că în partea dinspre geam era un hol care dădea într-o altă cameră, între ele fiind uși închise cu cheia și pe partea noastră și bănuiesc că și pe cealaltă.

TV-ul a stat primele zile pe canalul pe care l-am găsit cu prezentarea hotelului, dar când l-am mai butonat am dat de TVR – ul nostru international și ne-a făcut plăcere să mai auzim câte ceva, seara, când intram în cameră.

Balconul franțuzesc a fost ca și inexistent. Nu te puteai ajuta de el decât ca să-ți usuci costumele de baie, ceea ce, de data asta, a fost suficient, pentru că nu am făcut ce am zis când am ales Egipt-ul, adică să ne bălăcim și să ne relaxăm, ci am alergat, ca de obicei, în vacanțele noastre. Așa că am ajuns în cameră prea rar ca să ne deranjeze ceva.

Baia a fost potrivită ca mărime, nici foarte mare, nici foarte mică, dar pentru că nu avea aerisire afară, ci doar un ventilator, se simțea un ușor iz de umezeală. Consumabilele arătau destul de bine și cu toate că nu prea folosesc din ale hotelurilor în vacanțe, aici am încercat și au fost ok.

Nu pot să zic că ne-a deranjat ceva la camera aceasta. În fiecare zi intra un băiat care făcea curat, ne schimba prosoapele (doar dacă le lăsam pe jos), umplea minibar-ul ăla în fiecare zi, ne făcea tot felul de aranjamente cu petale de flori, îmi alinia produsele de îngrijire de pe birou în toate felurile posibile, în fiecare zi altul, chestii mărunte, care ne făceau plăcere. Și nu i-am lăsat în fiecare zi acel 1 dolar pe pat.

Apropo de bacșiș, la Steingerberger Aqua Magic nu a fost deloc cum am citit și cum eram pregătiți la cap să procedăm. La lobby bar nu am dat niciodată ceva pentru că ne-am uitat bine în jur și nimeni nu dădea, dar nici ospătarii nu păreau că așteaptă. În cameră am lăsat de 3 ori câte un dolar, nu în fiecare zi, cum citisem și nu a fost nici o deosebire în modul cum băiatul și-a făcut treaba. La restaurant, de asemenea, am dat o singură dată doi dolari unui ospătar foarte simpatic, cu care am tot făcut glume. Dar, la fel, nu am mai văzut turiști care să dea și nici ospătarii cerșetori. În plus ei se tot roteau, nu-i găseam la fiecare masă în aceeași zonă. Nici nu ne-am dat seama de asta, dar după ce i-am dat cei 2 dolari ospatarului simpatic el ne-a spus să ne așezăm într-o zonă anume la următoarea masă, acolo unde va fi el, ca sa poată să ne servească cum trebuie. N-am făcut așa, binențeles, dar ne-a fost clar că probabil este o politică a hotelului să-i tot rotească.

Mesele în sistem all inclusive și restaurantele

Hotelul are 4 restaurante în care se mănâncă la prânz și 5 pentru cină. Restaurantul principal era imens, cu mai multe zone și terase, se afla în holul principal, coborând un etaj, de la recepție. La intrare în restaurant era afișat dres code-ul, care trebuia respectat, în special seara. Fără papuci, pantaloni scurți… și în general am văzut că a fost respectat acest lucru. La intrare erai întâmpinat de 2 persoane care erau atente la acest detaliu.

Mesele aveau loc în intervale largi. Dimineața între 7-10,30 la prânz între 13 și 15, sau prânz întârziat la 2 din cele 5 restaurante până la ora 16. Cina între 18-22,30 și cina întârziată între 22,30 și 24. Am mâncat și noi o singură dată o cină târzie (23,30 când ne-am întors din excursia de la Luxor) la restaurantul Seasons și am găsit un bufet foarte bun cu supă, vită, pește, bame, orez, dulciuri, sucuri, iar restaurantul și serviciul au fost mult mai elegante decât în cel principal.

Mâncarea a fost bună în toată perioada. De la prepelițe, grătare, vită, pui, pește, legume, salate, supe foarte bune, brânzeturi de tot felul, înghețată de mango (bestială), curmale naturale, la fel, dulciuri, … în general, bucătărie tradițională dar și internațională, cu o varietate foarte mare, din care nu exista să nu găsești ceva bun, pe placul tău.

Am apreciat faptul că bucătarul era prezent în fiecare seară printre clienți și întreba dacă totul este ok. Oamenii nu se sfiau să-i semnaleze și lucrurile negative, chiar am surprins asta la 2 turiști.

În instrucțiunile din cameră am găsit o certificare a lor la nu știu ce organism care atesta faptul că sunt autorizați în privința mâncării. Certificatul era însoțit de un mesaj care spunea că ei fac tot ce trebuie în acest sens dar și clientul trebuie să fie atent la mai multe aspecte și anume: să țină seamă de temperaturile ridicate din zonă, situație care impune adaptarea meniului, să nu amestece mâncărurile, să aibă grijă la temperaturile fiecărui fel, nu supă fierbinte și apoi înghețată, să aibă grijă la combinații, să bea apă suficientă, să se spele pe mâini, să nu se culce cu burta plină…. și tot așa, lucruri de bun simț, pe care noi, clienții, le cam știm teoretic, dar pe care le mai uităm când ne vedem în fața bunătăților. Și după ce facem prostii facem și reclamație că ne-am deranjat la stomac.

In legătură cu apa, citisem că nu este potabilă și că nu ai voie să bei decât apă îmbuteliată pe care hotelul o pune la dispoziție în cameră și în toate spațiile comune. Nici măcar pe dinți nu era recomandat să te speli cu apa de la chiuvetă. Așa am făcut și noi, dar am mai uitat și nu s-a întâmplat nimic. În plus, am mâncat la fiecare masă, în cantități mari, toate frunzele posibile pe care le-am găsit. Toate erau pline de stropi de apă, semn că fuseseră spălate. Dar nu-mi imaginez că fuseseră spălate cu apă îmbuteliată, așa că pot să spun că am băut și apă și nu am avut nici un disconfort.

La intrarea în restaurantul principal în fiecare seară erau cocktail-uri alcoolice și nealcolice aranjate frumos, în formă de piramidă, foarte colorate și ispititoare, dar nu beau așa ceva de fel, așa că nu m-au atras, nu știu dacă erau bune sau nu, dar erau foarte aspectuoase.

Berea a fost rece ca gheața, cum îi place soțului și a fost servită în pahare de sticlă și nu în plastic, așa cum citisem. Apropo de asta ne-am carat de acasă cu niște pahare de plastic mai acătării pentru că citisem că se folosesc pahare de unică folosință pe care le refolosesc, dar nu a fost cazul să uzăm de ele. Nu am văzut pahare de plastic în hotel, la lobby bar am fost serviți cu pahare din sticlă, cu picior.

Cafeaua a fost foarte bună și cea de la cani pe care o găseam pe masă și nes-ul de la aparate, dar mai ales cafeaua de la lobby.

Lobby-bar-ul de la recepție a fost deschis 24 de ore din 24 și tot timpul găseam aici câteva gustări, mai ales noaptea, unt, gemuri ambalate, pâine și fructe (mere și portocale). Nu era cine știe ce, dar binevenite pentru excursioniștii care se adunau după drumuri la cele mai diverse ore.

Din cauza excursiilor nu prea am beneficiat de all inclusive-ul ăsta. Din 7 prânzuri am mâncat 2, din 7 mic dejunuri am mâncat 5, iar din 7 cine am mâncat 5, plus una târzie. Oricum, acest sistem nu este pe gustul meu așa că n-am plâns după nimic.

Personalul mi s-a părut de nota zece. După cum am mai amintit, la acest hotel, nu am văzut să se dea bacșiș, așa cum ni s-a întâmplat în afara lui, în toate locurile prin care am ajuns. Tinerii ospătari foarte muncitori, politicoși și cu zâmbetul pe buze de câte ori le adresai vreo cerere.

Ca și turiști, mulți străini, europeni, foarte puțini români și foarte mulți de-ai lor, cu copii, marea majoritate. Chiar dacă hotelul are 700 de camere și era full, pentru că lumea era împărțită între plajă, excursii, cele câteva piscine sau lobby, nu am avut nici un moment senzația de aglomerație.

Hotelul are plajă proprie la Marea Roșie și acolo ajungeam traversând promenada Hurghada, trecând prin niște porți de scanare și apoi pe niște alei cu palmieri, flori, decorațiuni, pajiști cu iarbă sau terenuri de golf. Ajungeam în 3-5 minute, în funcție de cum căscam gura pe traseu. Între hotel și plajă circulau permanent și niște mașinuțe de golf care transportau turiști la și de la plajă, dar nu am simțit deloc nevoia să mergem cu ele la ce drum frumos aveam de făcut și cel mai des le-am văzut plimbându-se goale. Drumul ăsta, plaja și marea rămân regretul meu din această vacanță. Pentru că am ajuns prea puțin.

La hotel erau mai multe puncte de unde puteai lua sau lăsa prosoapele de plajă, pe baza cardurilor pe care le-am primit la check-in. Cu aceleași carduri puteam lua prosoape și de la punctul de pe plajă, nu era nevoie să ne cărăm cu ele de la hotel. Cel mai bun lucru a fost că nu se acceptau prosoape pe șezlonguri, fără persoane sau alte bagaje ale persoanelor, semn că erau în apă sau prin zonă. Dacă erau doar prosoape erau luate și șezlongurile eliberate.

Facilitățile hotelului

erau multe iar eu am apucat să beneficiez prea puțin. Spuneam că erau 5 restaurante și mi-aș fi dorit să ajung într-o seară și la Magic Sky Restaurant, dar n-am ajuns. Erau curți interioare cu magazine de tot felul, de la farmacie, optică, bijuterii, cosmetice, băuturi… etc, spații de joacă pentru copii, zone de games, narghilea, SPA cu masaje, tratamente faciale și corporale, băi turcești, sauna, tenis de masă, frizerie, călărie, doctor 24 de ore, centru de fitness, lângă SPA, cu program 24 ore/24, club pentru copii, curățătorie, spălătorie, golf la hotelul frate, Steingerberger Aldau Beach, WiFi sau internet café la Business Center... Și ce mi-a plăcut a fost faptul că Aqua pentru copii era delimitat de Aqua pentru adulți. N-am apucat nici să mă plimb cu colacul pe canalul care străbate resortul și nici să intru în piscina cu apă caldă (29 de grade).

Am petrecut câteva ore la piscinele de adulți ca să ne dăm pe topogane și mi-a părut rău că nu am profitat mai mult de facilitățile hotelului, mai ales că pentru asta ne dusesem.

WiFi a fost foarte bun în lobby și în cameră, dar mai slăbuț în restaurantul principal, care era într-un fel de subsol, câteodată bun și pe plajă, care era la ceva distanță. Noi nu ne-am cumpărat cartelă pentru Egipt și nu am folosit datele mobile deloc. Ne-am rezolvat toate problemele cu WiFi-ul de la hotel.

Partea de animație ne-a satisfăcut pe deplin. În afară de piscinele exterioare, unde puteai să stai de la 8 dimineața până apunea soarele (sună ciudat dar asta era ora de închidere, la apusul soarelui), hotelul avea plaja lui privată la Marea Roșie. La piscine, dar și la plajă, erau tot felul de activități, de la belly dance, gimnastică în mare sau pe plajă, darts, polo, stretching, etc., la câteva am apucat și eu să particip dar mi-ar fi plăcut un sejur întreg să fac numai asta. În plus, pe plajă era Ilios Dive Club de unde puteai să cumperi tot felul de excursii, snorkeling, canoe. Apropo de excursii, în holul de la recepție și de la intrarea în restaurantul principal erau câteva birouri (agenții de turism) care vindeau excursii.

Magic Souk era zona de animație de seară, cu multe, multe mese, scenă mare și reflectoare. În fiecare seară acolo aveau loc spectacole cu muzică live, internațională, jocuri interactive, dans, bingo și tot felul de activități.

Toată echipa de animație umbla ziua în costume de vară, iar seara îi găseam îmbrăcați festiv pe scenă, foarte eleganți, făcând toate eforturile ca oaspeții să se simtă bine. Pentru noi a fost prea mult. N-am putut să ne împărțim în atâtea locuri, în atât de puține zile.

Dacă la început mi s-a părut cam nasol să fim controlați și scanați de câte ori intram sau ieșeam din hotel, inclusiv spre plajă, ulterior, mi s-a părut un lucru foarte bun și ne-am simțit absolut în siguranță.

Spre mijlocul lunii noiembrie vremea a fost ideală să faci orice. Și plajă, și baie, și plimbări, fără să te copleșească căldura. Singurul lucru neplăcut a fost că ziua era scurtă și la 17 se cam însera.

 

Hurghada mi s-a părut un oraș frumos, cu o promenadă largă, curată și aerisită, pe care ne-am plimbat în fiecare seară, când n-am venit târziu din excursii, printre lucrările artiștilor egipteni și cămilele care stăteau cuminți printre palmieri, în așteptarea turiștilor care voiau să facă poze. Când am plecat în excursii i-am văzut însă și partea mai urâtă și mai murdară, dar ce să zic, m-am dus pregătită la cap pentru asta.

În dreapta și în stânga hotelului, pe promenadă, erau multe magazine cu diverse, inclusiv suveniruri, iar vis-à-vis de agresivitatea comercianților de care citisem, nu mi s-a părut așa de rău cum mă așteptam. Cei mai mulți se repezeau să te întâmpine dacă te îndreptai spre magazinul lor, dar nu insistau dacă te vedeau neinteresat. Cel puțin eu nu m-am simțit agresată din acest punct de vedere.

A rămas în continuare pe listă sejurul de relaxare pentru că acesta nu a fost nici pe departe un sejur de relaxare. Îmi doresc să mă mai întorc măcar o dată în Egipt pentru asta și chiar ne propusesem să fie tot la Steingerberger, pentru că nouă ne-a plăcut mult, dar la fratele Aldau, mai ales că avem niște beneficii dacă ne întoarcem. La câte resorturi drăguțe am văzut în Hurghada poate că o să alegem altceva, dar recomand din toată inima acest hotel, dacă se poate însă nu camere standard.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Aurici in 27.03.20 10:50:23
Validat / Publicat: 27.03.20 12:11:17
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT

VIZUALIZĂRI: 4103 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Aurici); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Primele imagini, de pe terasa bar-ului - aqua pentru copii.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 55550 PMA (din 61 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 43.46 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    Dorina9
    [27.03.20 15:16:34]
    »

    Mi-a placut foarte mult acest articol, pe care l-am citit cu mare interes. N-am fost niciodata acolo. Cand eram tanara, erau considerate statiuni de lux (Hurgada si Sharm el Sheich) si erau prea scumpe. Apoi, au fost niste acte teroriste asupra turistilor. Si, pe deasupra, sotul nu prea agreeaza zborurile cu avionul.

    Asa ca Egiptul, Marocul si Tunisia, au ramas la nivel de vise. Anul acesta am fost in Maroc, cu fiica mea, caci pe sot nu am reusit sa-l conving.

    Sper ca vom scapa cu bine din situatia de acum si, atunci m-ai convins ca trebuie sa pun intre primele pe lista, destinatia pe care atat de frumos ai descris-o si ilustrat-o.

    Am votat cu mare bucurie si speranta si am studiat fiecare foto cu interes.

    Felicitari!

    micutzuPHONE
    [27.03.20 15:52:01]
    »

    @Aurici: Citit si votat cu placere. Si eu sper sa ca acest vis urat sa se termine cat mai repede cu putinta. Desi nimic nu o sa mai fie ca inainte, sper sa ne putem bucura de viata, sa putem calatori si descoperi frumusetile acestui pamant. Sanatate

    AuriciAUTOR REVIEW
    [27.03.20 16:18:47]
    »

    @Dorina9: Mulțumesc mult pentru ecou. Nici eu n-am zburat până acum câțiva ani dar și când m-am pornit... Egipt-ul a venit pe neașteptate pentru că aveam nevoie de puțină relaxare într-un loc însorit și în noiembrie nu ai prea multe alternative.

    Vom scăpa cu bine din situația asta, cu siguranță, și ne vom relua viețile și drumurile, după cum spuneam și în articol și vom citi și povestea ta din Egipt.

    Încă o dată mulțam de vizită, numai bine!

    @micutzu: În februarie credeam că lumea mea s-a năruit pentru totdeauna și că nimic nu va mai fi la fel. Dar timpul ne vindecă rănile și după ce va trece această nenorocire eu aș vrea, și o să fac tot ce pot, ca toate să fie ca înainte.

    Numai bine, mulțumesc pentru vizită!

    mprofeanu
    [27.03.20 17:51:18]
    »

    Frumos sejur ați avut! Îmi place cum arată hotelul, camera standard pe care ați avut-o, mi se pare totul foarte bine! Un preț bun pentru condițiile oferite! Mi-au plăcut toate pozele, P30 este de copertă, ce amintiri frumoase!

    Am fost și eu la Marea Roșie dar mult mai sus și nici prin gând nu mi-a trecut să pozez apusul!

    Aștept în continuare impresiile tale, de acolo din Egipt!

    webmasterPHONE
    [27.03.20 17:55:21]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    AuriciAUTOR REVIEW
    [27.03.20 22:43:47]
    »

    @mprofeanu: A fost ok camera, de aceea nici n-am mai vrut s-o schimbăm, chiar dacă tipul de la recepție căruia îi dădusem 10 dolari ne-a tot întrebat dacă nu vrem alta cu balcon normal, atunci când s-au eliberat. N-a fost ea de 5* dar a fost suficient de bună încât să nu dorim să ne mai trambalăm.

    Știu de escapada ta la Marea Roșie. Noi avem multe poze seara pentru că ne-am plimbat mult. Din păcate la 17 se însera dar nu puteam să ne retragem în casă la ora aia, așa că luam plaja și promenada la picior.

    Mulțumesc pentru ecou, numai bine.

    @webmaster: Mulțumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dan&EmaPHONE
    [28.03.20 09:42:34]
    »

    @Aurici:

    Si eu am locuit la un Steigenberger, in Germania, e drept. Standardul lor este inalt.

    Referitor la diferentele dintre camerele standard si cele mai scumpe este o experienta pe care am trait-o si noi. Camerele standrad nu au nicio legatura cu numarul de stele al hotelului. E bine ca v-ati documentat in prealabil si v-ati setat asteptari corecte.

    Felicitari pentru articol, mi-a placut!

    Numai bine! ????

    AuriciAUTOR REVIEW
    [30.03.20 15:35:18]
    »

    @Dan&Ema: Ufff, scuză-mă pentru întârziere.

    Așa este, standardul mi s-a părut destul de ridicat la acest hotel, nu am avut prea multe a-i reproșa. La ce fel de turist sunt, am acceptat cu ușurință oferta care includea camera standard. Că atunci când ajungi acolo ai vrea și tu balcon mare și frumos cum vezi la alți turiști, este altă poveste. Dar, am dezbătut ceva înainte de a ne convinge că vrem sau nu cameră cu balcon franțuzesc și în momentul în care am hotărât că da, am știut și ce o să primim.

    Mulțumesc pentru vizită, aveți grijă de voi!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [08.04.20 22:04:29]
    »

    @Aurici:  Un hotel care mi-a placut cu tot ce ai considerat mici inconveniente, si pot spune ca nici mie nu imi plac balcoanele frantuzesti, e un fel de a spune ca ai balcon. M-a amuzat aranjamentul cu petale pe hartia igienica, dar m-am gandit si la cine a strans mai apoi aranjamentul .

    Cat despre

    Nici măcar pe dinți nu era recomandat să te speli cu apa de la chiuvetă. Așa am făcut și noi, dar am mai uitat și nu s-a întâmplat nimic. ​

    pot spune ca mi s-a intamplat si mie in China, plecam la baie sa ma spal pe dinti si apoi imi aduceam aminte ca nu am folosit apa inbuteliata, si uite ca am supravietuit fara consecinte .

    Felicitari, votat cu mare drag. ​

    AuriciAUTOR REVIEW
    [10.04.20 10:05:17]
    »

    @mishu:  Offf, că tot cu întârziere ajung pe AFA în ultima vreme, scuze...

    În afară de balcon, dar a fost o alegere asumată, aproape că nu am ce să-i reproșez hotelului, este un  loc foarte bun pentru relaxare. Cât privesc aranjamentele alea pe care ni le tot făcea cameristul nostru, abia așteptam în fiecare zi să vedem cu ce ne mai surprinde. Asta cu hârtia igienică a fost demențială însă.

    Și apropo de apa din Egipt și cea din China și că noi am mai uitat, dar uite că n-am pățit nimic... Chiar vorbeam în perioada asta, că totuși cazurile de COVID sunt destul de reduse în țara noastră și nu suntem noi mai cu moț decât alte țări. Dar am ajuns la concluzia că mizeria în care am trăit (nu neapărat la propriu), ne-a ajutat cu niște sisteme imunitare beton. Și să sperăm că țara asta nu va fi lovită de soartă atât de cumplit și de data asta.

    Te pup, mulțumesc de vizită.

    roth
    [14.04.20 09:20:57]
    »

    @Aurici:  Draga plimbareata, uite ca ai fost acolo si esti incantata. Am pe lista Egiptul insa in sistem " nebunesc" , mai rustic. Om vedea, sa treaca restrictiile, sa revenim la vremurile bune cu libertate de calatorie si avem noi grija sa fie ca inainte.

    Ramane valabila urarea Vacante minunate!

    ​​

    AuriciAUTOR REVIEW
    [14.04.20 11:17:21]
    »

    @roth:  N-am nici o îndoială că-ți vor ieși toate așa cum vrei. Să scăpăm de asta și ne vedem noi mai departe de drumuri.

    Mulțumesc că ai ajuns pe aici, te pup, vacanțe viitoare minunate și ție​.

    elenaadina
    [29.08.21 18:33:01]
    »

    „Egipt-ul a venit pe neașteptate pentru că aveam nevoie de puțină relaxare într-un loc însorit și în noiembrie nu ai prea multe alternative. "

    Acum e si mai bine, ploua cu oferte pentru toate lunile, ai posibilitatea oricand in sezonul rece sa faci o escapada in Egipt...

    Sanatate sa fie si sa scapam de pandemie!

    Vacante frumoase in continuare! ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    AuriciPHONEAUTOR REVIEW
    [30.08.21 09:11:48]
    »

    @elenaadina: Scuze de întârziere, sunt la balaceala, dar nu în Egipt, cum mi-ar plăcea.

    Am văzut ce oferte sunt și chiar as vrea sa iau și eu o decizie fulger, ca tine, și sa mai ajung. Dar, vorba ta, sa fim sănătoși ca facem noi de toate.

    Vacante frumoase și tie????

    elenaadinaPHONE
    [30.08.21 09:26:02]
    »

    @Aurici: Balaceala plăcută și vreme frumoasa! ????

    AuriciPHONEAUTOR REVIEW
    [30.08.21 10:22:58]
    »

    @elenaadina: Mulțumesc, acu' ma arunc în mare????

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici, Dan&Ema, Dorina9, elenaadina, micutzu, mishu, mprofeanu, roth
    Alte impresii din această RUBRICĂSteigenberger Aqua Magic Hotel (ex Al Dau Club) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.070306062698364 sec
    ecranul dvs: 1 x 1